Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er fullt klar over det, men jeg vil gjøre det lettvint og pent, og dermed tror jeg det er like greit å kjøpe i denne omgang Forresten, er det noen her som har erfaring med lakkering av vifter? Jeg har hørt at det kan føre til at de bråker mer enn normalt, men jeg synes Scythe Gentle Typhoon ser så fine ut i rødt og svart, så jeg vet ikke om jeg skal gå for de, eller velge noen vifter som allerede er røde og svarte Viftene blir jo tyngre, og hvis lakken ikke er jevn vil den bli usentrert. Men man skulle jo tro at den glatte overflaten til lakken hjelper for aerodynamikken siden luften da kan gli lettere over bladene. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Idag får jeg skjært ut det nye plexiglasset mitt En venn av meg skal komme, og han tar med seg dremel. Stikksag skjedde det akkurat det samme med som med håndsag... Håper det går denne gangen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Idag får jeg skjært ut det nye plexiglasset mitt En venn av meg skal komme, og han tar med seg dremel. Stikksag skjedde det akkurat det samme med som med håndsag... Håper det går denne gangen Tror nok det er plexien din som er av veldig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har opplevd akkurat det samme, Plexi kvaliteten hadde mye og si for meg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den bærebare pc'n er av dårlig kvalitet fra før av, og den fortjener ikkenoe som er bra.. Skal bare bytte ut serviceluka med plexi. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det jikk fint å lage den til, bare at luftehullene ble litt for tett, slik at plexiet sprakk der, men det gjorde ikkeno. Større luftehull Skal poste noen bilder når jeg finner igjen usb kabelen til kameraet mitt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Nå kommer det bilder Hva synes dere? Beklager dårlig kvalitet, har ikke fått stilt inn kameraet mitt.. Endret 25. september 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg holder prøver å finne ut hva jeg skal bestille fra performance-pcs.com, men er litt usikker på fargen på 24-pin forlengeren. Det er snakk om NZXTs single sleeved/uni-sleeved forlengere, og fargen skal enten være rød eller svart. Kabinettets innside skal jo bli rød, så om jeg velger svarte kabler vil de bli nokså synlige, og om jeg velger røde kabler vil de nesten gå i ett med bakgrunen, regner jeg med. Hva tror dere vil passe best? Endret 28. september 2010 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tja, rødt og svart passer jo sammen, men rødt blir jo fint det å Svart kan bli kult også, litt av ett vanskelig valg.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skal du gå for rødt kabinett, gå for hvite kabler Starsky & Hutch Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvite kabler funker fint til rødt og svart Men hva synes dere om serviceluka mi? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg prøver å holde alt svart eller rødt, så hvitt er utelukket... Kabinettet skal være rødt med svarte detaljer, og dermed skal kablene enten være røde eller svarte, men jeg klarer ikke å bestemme meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg prøver å holde alt svart eller rødt, så hvitt er utelukket... Kabinettet skal være rødt med svarte detaljer, og dermed skal kablene enten være røde eller svarte, men jeg klarer ikke å bestemme meg Kombinasjonen svart/rødt Men hvis bakgrunnen til kabelen skal være rød, ville jeg valgt svart. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvite kabler funker fint til rødt og svart Men hva synes dere om serviceluka mi? Ser ut som du har tatt en jafs av pleksiglasset. Du skulle brukt et finere bor. Og borret sakte. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hullene ble for tette, så det sprakk opp... Og nå har ikke mor mi alt slags type borr heller da Men jeg ble fornøyd, er jo den første tingen jeg har lagd i plexi... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hullene ble for tette, så det sprakk opp... Og nå har ikke mor mi alt slags type borr heller da Men jeg ble fornøyd, er jo den første tingen jeg har lagd i plexi... Du burde helt klar bruke litt penger på verktøy, det er noe du kommer til å få bruk for uansett. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du kan da alltids kjøpe en viftegrill og bare lage et hull under viften. Og så feste viftegrillen med skruer eller muttere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Da får jeg begynne å spare da. Du kan da alltids kjøpe en viftegrill og bare lage et hull under viften. Og så feste viftegrillen med skruer eller muttere. Ja det går også ann. Kankje jeg skal prøve ut det neste gang Endret 29. september 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Men jeg vet selv at pleksi er noe drit og jobbe med. Spesielt når man ikke har det rette verktøyet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 En venn av meg hjalp meg med en dremel, noe som jeg synes var et kjekt vertøy til plexi. Blir vell det første jeg skal spare til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå