The Crusher Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Pokker heller! Den inverter boksen tror jeg tok kvelden nå Bytta akkurat ut bryteren jeg hadde kobla på med en slik og så lyste det ikke i katodene, så luktet det litt rart fra den inverter boksen. Den ble nokk defekt, men at den skal bli det av et lite kabelbytte er jo kjemperart. Får ringe microplex imorra å høre om jeg kankje får igjen en ny en, en venn av meg fikk jo igjen ny cpu kjøler da festa knakk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva skal du ha for kassa? bare lurer, den ble utrolig fin Nok til å kjøpe ny kasse. Takk btw. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hvilke kasse tenker du på? Endret 31. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hva skal du ha for kassa? bare lurer, den ble utrolig fin Nok til å kjøpe ny kasse. Takk btw. Hvilken kasse sikler du etter ? edit: Meh. var før meg... Endret 31. august 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vet ikke enda egentlig. Noe smått noe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ringte microplex idag og de har sendt en ny inverter til meg Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kult Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dæsken så fort den kom da. Har fått den nå, men har ikke montert enda. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Her var det dødt ... Men leker meg litt med idéen om en mediasenter-kasse av tre og aluminum. Stefaren min jobber med aluminium, så han kan fikse meg det aluminiumet jeg trenger. Tenker altså på en liggende kasse i pent treverk, med aluminiumsfront, skal da være plass til m-atx-hovedkort, en PSU, Blu-Ray-drev og en eller to disker. Hva tror dere? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tror det kan bli bra jeg Sitter her og skal til å lage serviceluke til laptopen i plexi Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vet hvordan jeg kan kutte til plexi uten å ødelegge plexiglasset? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vet hvordan jeg kan kutte til plexi uten å ødelegge plexiglasset? Vanlig sag funker fint. Bare husk å ha beskyttelsesplasten på mens du holder på med den, eller får du riper fort. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Beskyttelsesplasten har jeg ikke tatt av enda, men da skal jeg ta å låne håndsaga til muttern Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Beskyttelsesplasten har jeg ikke tatt av enda, men da skal jeg ta å låne håndsaga til muttern Stikksag har jeg hørt også funker veldig bra, spesielt hvis du skal sage lengere plater. Bare husk å velge rett blad, for hvis du feks. velger et treblad vil du mest sansynelig ødelegge plexien. Endret 11. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Faen.. Det sprakk Det var en håndsag, men den var jo litt grov da.. Stikksag har mor mi, men riktig plad vet jeg ikke om hu har. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Faen.. Det sprakk Det var en håndsag, men den var jo litt grov da.. Stikksag har mor mi, men riktig plad vet jeg ikke om hu har. Synd. Er det acryl eller lexan du har ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 no idea. Kjøpte på clas ohlson på 2mm tykt Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Faen.. Det sprakk Det var en håndsag, men den var jo litt grov da.. Stikksag har mor mi, men riktig plad vet jeg ikke om hu har. Synd. Er det acryl eller lexan du har ? høres ut som acryl... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, det er acryl. Skrev et lang innlegg her, men det forsvant da diskusjon.no gikk ned for telling som det gjør 20 ganger om dagen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Heldigvis har jeg ett ekstra liggenes hos min bestefar, som jeg skulle ha i reserve til kabinettprosjektet mitt. Skulle nokk ha hentet det, men så har jeg så mye annet å gjøre, så får ikke gjort det før om en uke, siden jeg reiser imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå