Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Pokker heller! Den inverter boksen tror jeg tok kvelden nå :( Bytta akkurat ut bryteren jeg hadde kobla på med en slik og så lyste det ikke i katodene, så luktet det litt rart fra den inverter boksen. Den ble nokk defekt, men at den skal bli det av et lite kabelbytte er jo kjemperart. Får ringe microplex imorra å høre om jeg kankje får igjen en ny en, en venn av meg fikk jo igjen ny cpu kjøler da festa knakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her var det dødt ... Men leker meg litt med idéen om en mediasenter-kasse av tre og aluminum. Stefaren min jobber med aluminium, så han kan fikse meg det aluminiumet jeg trenger. :)

Tenker altså på en liggende kasse i pent treverk, med aluminiumsfront, skal da være plass til m-atx-hovedkort, en PSU, Blu-Ray-drev og en eller to disker. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Beskyttelsesplasten har jeg ikke tatt av enda, men da skal jeg ta å låne håndsaga til muttern :)

Stikksag har jeg hørt også funker veldig bra, spesielt hvis du skal sage lengere plater. Bare husk å velge rett blad, for hvis du feks. velger et treblad vil du mest sansynelig ødelegge plexien.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...