Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Da har jeg endelig tatt meg tiden til å sage ett hull i plexien på mitt 800D :)

Ble ganske fornøyd med resultatet, det samme ble mine 2 480 ^^ fikk ned tempen 6 grader idle på det kortet som er litt blokkert :)

Lenke til kommentar

Heisann

Har nå fått tak i et Cooler master HAF 922 Red limited edition kabinett og er strålende fornøyd. Nå har forøvrig tiden kommet for å få på plass noe rød belysning inni. Tenker vel først og fremst bare på to 30cm katoder, røde selvsagt. Men virker som dette kan bli litt vanskelig. Virker som de fleste på markedet langt i fra er røde, men noen er rosa og noen er oransje. har hørt Sunbeam sine er ganske rosa, og akasa sine er ganske oransje/lyse.

Har noen tips? Eller erfaring med katoder med fin og god rødfarge? Andre tips tar jeg gjerne i mot også.

Røde led vifter kommer jeg ikke til å kjøpe, ettersom jeg er avhengi av å ha en bryter til å slå av lyset med, og jeg er ikke kompetent nok til å begynne å modde bryter til leddene på en vifte.

Edit: Logisys sine er tydeligvis ganske oransje/rosa også. Dustinhome selger Revoltech, noen som har erfaring med dem?

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Oida. Den borrelåsgreia som fulgte med til lysrørene mine er ikke noe god den nei.. Ene lysrøret hadde løsna. Traff heldigvis ingen komponenter.

Har opplevd det samme selv  :thumbdown: borrelåsen tålte ikke varmen, så jeg gikk over til strips  :thumbup:

Lenke til kommentar

Oida. Den borrelåsgreia som fulgte med til lysrørene mine er ikke noe god den nei.. Ene lysrøret hadde løsna. Traff heldigvis ingen komponenter.

Har opplevd det samme selv  :thumbdown: borrelåsen tålte ikke varmen, så jeg gikk over til strips  :thumbup:

Det var ikke dumt. Skla jammen bytte til det :) takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Militærkarrieren min var kort, så har passe mye dødtid også så ...

Skulle ikke du ha læretid i militæret i to år eller noe sånt? rolleyes.gif

Håper uansett du starter et nytt prosjekt snart! thumbs.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...