sull Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei, Er det noen som vet hvorfor det bare er "repriser" med en ny cut i de nye episodene (US) av Mythbusters? Når kommer det nytt materiale? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er vel bare noe de driver med nå om sommeren. Er gamle episoder med buster-popups. Ikke vits å se hvis du har sett den originale episoden før. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Synes selv disse har vart for lenge nå, kjedelig uten noen nye episoder Noen som vet(som trådstarter også spurte om) når det kommer noe nytt? På tvrage.com pleier det alltid å stå hvilken episode som var den siste, samt hvilken som er neste, men nå står det ikke noe om den neste :-S Det er ikke slutt? :O Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 De skviser ut alt de kan få av underholdning av alle episodene ved å holde dem på lufta så lenge som mulig. Helt idiotisk etter min mening. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Husker at de nevnte i en episode at de ikke hadde gått tom for myter. Men det virker som at dem i grunn har begynt å stange mot veggen. Re-runs i 1 måned nå. Lavmål.. Tenker tilbake på de første sesongene. Seriøsitet, større prosjekter og mye arbeid lagt inn i mytene. Nå er det 10 (for å sette det på spissen) myter pr episode som får 10 min hver. Føler det er på tide å gi seg mens leken er god. Tror forøvrig at sesong 8 er over. Blir nok en stund til neste episode. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 De nyere sesongene har irritert meg grenseløst med tanke på hvor bra serien var i starten. Fra seriøse tester som blander underholdning inn i informasjonen til halvslappe episoder med eksplosjoner, fart og moro ispedd litt informasjon. At de har manus som de snakker rett ut ifra hjelper heller ikke. Det begynner nesten å nærme seg Brainiac på seriøsiteten, og det sier noe. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 De nyere sesongene har irritert meg grenseløst med tanke på hvor bra serien var i starten. Fra seriøse tester som blander underholdning inn i informasjonen til halvslappe episoder med eksplosjoner, fart og moro ispedd litt informasjon. At de har manus som de snakker rett ut ifra hjelper heller ikke. Det begynner nesten å nærme seg Brainiac på seriøsiteten, og det sier noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå