Marantz Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Bumpity! "Vi" vil ha tapatalk støtte! 1 Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil også ha tapatalk. Genialt å bruke og veldig lett å implementere i forumet for de som drifter. (Egen erfaring) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Skulle akkurat til å lage en tråd på det selv da jeg fant denne. Tapatalk kan i tillegg gi pushmeldinger om når noen har svart på innlegg, sendt PM, likt et innlegg e.l. Kan ikke se noen grunn til å la vær. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Og at de har en "ok" mobilside er flott, men for tablets mangler det noe. Ja til tapatalk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Den er langt ifra "ok". Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) "Den" ? EDIT: Ah, mobilsiden ja. Helt klart et stykke fra "OK"! Endret 26. september 2013 av Marantz Lenke til kommentar
spett Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 +1 For tapatalk støtte Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Men ha litt tålmodighet med oss, så kommer vi tilbake til saken. Hvor mye tålmodighet ønsker du? 3 år siden dette ble skrevet. 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvor mye tålmodighet ønsker du? 3 år siden dette ble skrevet. Og snart to og et halvt år siden jeg sluttet i jobben som administrator, og ikke lenger hadde noe jeg skulle sagt i sakens anledning. Geir Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Beklager at jeg ikke var oppdatert på ditt ansvarsområde. Når det er sagt, testet med ny mobil nå i kveld, for min del trenger jeg ikke Tapastalk lenger... Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Bump. Jeg legger merke til at veldig mye av min aktivitet på andre forumer går via tapatalk, og jeg hadde utvilsomt vært mer aktiv på diskusjon om støtten hadde falt på plass. Det er vel strengt tatt ikke en så kompleks greie å implementere? Sikkert noen på drift som har et ledig kvarter i påskeferien http://tapatalk.com/activate_tapatalk.php?plugin=ipb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 TSP er fortapt i en snøfond RIP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er vel strengt tatt ikke en så kompleks greie å implementere? Sikkert noen på drift som har et ledig kvarter i påskeferien http://tapatalk.com/activate_tapatalk.php?plugin=ipb Påsken er faktisk den uken av året hvor jeg er minst ved PC-en, til tross for at jeg er tilstede på The Gathering på Hamar. Det er nok enkelt å implementere på de fleste fora, men vi har en del ekstra modifikasjoner som kan gi ekstra utfordringer. I løpet av noen uker ønsker vi også å legge om innloggingen ved Diskusjon.no, slik at det går via tek.no (så vi får universell innlogging på tvers av Tek-nettverket). Da er det ikke sikkert at det å logge inn gjennom appen vil fungere. (Men jeg har ikke fått gjort noen undersøkelser på dette) Som vi har nevnt tidligere har det også vært knyttet bekymring til noen av punktene i Tapatalk sine bruksvilkår, men jeg er ikke helt kjent med hvilke tolkninger som ligger til grunn her. Jeg skal ta en runde med å lese gjennom vilkårene selv. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det med å måtte legge om fra brukernavn til e-post (som dog bare er jævlig irriterende, men det er nå så) har allerede skjedd her. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tapatalk støtte ville være bra.. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Noe nytt? Man ønsker veldig gjerne fortsatt støtte for tapatalk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Tikk takk tapa talk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå