kommentatoren Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Tapatalk hadde vært fint, ikke minst fordi da kan jeg samle alle forum jeg er medlem av i en app på mobilen. 3 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skjønner ikke helt argumentet med reklamekronene. Har brukt mobilsiden lenge nå og har aldri sett noe reklame. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 BUMP! Kommet noe lenger, admins? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg vil tro... Legg merke til at jeg ikke vet, men tror at det er det egne mobilskinnet som skal prioriteres :/ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Tror dette er uaktuelt dessverre. Endret 3. oktober 2011 av Chicharito Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg ønsker også Tapatalk-støtte. Et lite argument for Tapatalk-støtte er jo at da får man en App som har lagret alle knapper, grafikkbilder etc. Serveren trenger dermed ikke å gi alle brukerne det hver gang de får ny cache. Nå vet ikke jeg hvor mye dette betyr i praksis, men det må da være litt med såpass mange brukere dere har. Mobilsurfing kommer nok til å øke i laaaang tid fremover - og ved å gi oss et godt alternativ tror jeg det vil hjelpe med å holde på brukerne. Mobilskinnet i dag er mindre godt, og det finnes f.eks. ingen muligheter til bildeopplasting direkte fra mobil. Lenke til kommentar
Haldorsen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har det skjedd noen utvikling her siden sist? Jeg har prøvd Tapatalk i noen uker nå og synes det virker veldig praktisk. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Vart lenge denne saken, noen oppdateringer? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Et mobilskin vil aldri kunne erstatte Tapatalk. Det er bare å hoppe i det. Teknovegring hos et (delvis) teknonettsted? Ikke bra. 6 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg kunne også tenkt meg tapatalk støtte. Reklame ser vi uansett ikke når vi ser på mobilutgaven på iPhone for eksempel. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg håper på tapatalk støtte så fort som mulig. Genial app for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå