Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Og om du skal spille alle spillene som du kan på en PC så må du skifte til Windows, noe som igjen gir Macen akkurat de samme potensielle problemene. På godt norsk kaller vi dette hykling. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nok et bilde som får eple-folka sure! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hahaha :!: Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 http://www.contrib.andrew.cmu.edu/~mbaldiss/MacPC.jpg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) For the lulz: Mitt synspunkt goes here: Endret 1. august 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) epic fail: Endret 3. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For the lulz: For å parrere denne: Press F3>Find the window you want>done Press Alt + TAB>Keep pressing TAB while holding ALT>READ the title of the window you want>done Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For the lulz: For å parrere denne: Press F3>Find the window you want>done Press Alt + TAB>Keep pressing TAB while holding ALT>READ the title of the window you want>done Unnskyld meg Herr Gunnarson! Men det er en stund siden XP ble byttet ut! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Unnskyld meg Herr Gunnarson! Men det er en stund siden XP ble byttet ut! Alt med et flagg på seg er über gay, mens alle epler er super-straight. Du må forreste bla og bla til du finner ruta di. PÅ mac derimot... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er dette en diskusjons-tråd eller en bilde-tråd? Link meg til hvilken som helst annen av de titalls Mac vs PC-trådene så kan vi fortsette der. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er dette en diskusjons-tråd eller en bilde-tråd? Link meg til hvilken som helst annen av de titalls Mac vs PC-trådene så kan vi fortsette der. Oki sorry, litt Offtopic av meg. Men ingen av forumknappene funker for meg? Altså når jeg skal redigere tekst, INGEN! Får ikke satt inn bilder eller noe... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Mac: Windows: Linux: Endret 5. august 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Snip... Sier vel egentlig mest om Firefox Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Morsom nok den, men ikke helt sann da. Når programmer krasjer i windows er det somregel bare programmet, (men er jo unntak) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jojo! Fair enough! Skal fikse opp i det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 walle måtte jo regelmessigt bytte deler da så vil ikke si han holdt så lenge egentlig da mesteparten er byttet deler på^^ Nå er det jo strengt tatt Wall-E som er en Mac Lyden er ikke fake, den er slik i filmen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du må forreste bla og bla til du finner ruta di. PÅ mac derimot... På Mac derimot så hva? Har du noe smart å si så fullfør setningene dine. Hva gjør man på en Mac istedet for å bla? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå