KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ærlig talt, du trenger ikke gjøre noe som helst. Er temperaturen under 70-75 grader og maskinen er stabil så er det bare å drite i det. Prosessoren dør ikke før den når 85 grader - minst. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Det er vel noe i det du sier der,tror jeg ikke gidder å stresse med det. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 du bør ikke være redd 60 grader. min athlon 900 lå oppi 112 en gang etter at en ledning hadde rotet seg oppi vifta den sto vel på det i 20-30 min. men tror men i følge amd skal den klare 115 grader, men de sa ikke hvor lenge den ville tåle det. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hahahaha nei det er sant,tror ikke akuratt den kan stå sånn 24/7 i et år nei. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 nei bare en liten stund men AMD er jo helt konge Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg kjørte min Pentium 90 uten kjøleribbe i et helt år uten å merke forskjell... Så Intel er ikke så ille det heller. :smile: Lenke til kommentar
alfern Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg kjørte min Pentium 90 uten kjøleribbe i et helt år uten å merke forskjell... Så Intel er ikke så ille det heller. :smile: LOL.... Tror ikke det er å anbefale med en xp3000, ikke en P4 heller Lenke til kommentar
mr x Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 det du trenger er en bedre cpu"kjøler hvis du skal ha tempen under 50 grader. kjølepasta er sikker bra,men som oftes får du ikke ned tempen mere enn 3-8 grader bare med pastaen. vil annbefale deg volcano 11+,og et par bra kabinett-vifter. da får du sikkert ikke mere enn 40-45 grader. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hehe, den Danfoss tuben så ut som en skokremtube jeg har fra bestefar. Kankskje de forsøker å selge det de ikke fikk solgt bare under annet bruk? Doofus Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hehe, den Danfoss tuben så ut som en skokremtube jeg har fra bestefar. Kankskje de forsøker å selge det de ikke fikk solgt bare under annet bruk? Doofus Hehe... Konge bra den :smile: Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ttssss ! litt varme har da aldri skad Har hatt XP2000 siden den kom på markede, i starten lå den konstant på 75 grader. etter å ha modda litt på PSUét sank den ned til ca. 65 grader... men jeg har aldri hatt problemer med stabilitet eller andre problemer. jeg gir egentlig beng i en liten cpu så lenge maskina mi ikke lager lyd .. lenge leve stillheten Lenke til kommentar
doofus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Men litt seriøst, ASUS pcprobe sier 72 grader er i fareområdet. Har samme prosessor kjørende på rundt 48-50 grader med Mist silent twin og noe silver goop greier. Hvordan fjerner man støyen i psu? Har en 400 watt som får det til å dure i hele hjermmekinoen her. Doofus Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skal jeg ta på kjølepasta?? Ta på litt Danfoss Silver Comp.... Den er rååågod Da synker tempen nok mange grader kan titte her hvor bra den er:http://www.ocshoot.no/paste.htm Danfoss Silver Comp kom ut dårligst i testen Kjøp heller Shin Etsu kjølepasta eller Arctic Silver III. De holder 10 grader lavere temperatur enn "Danfoss Silver Comp" ved full load Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skal jeg ta på kjølepasta?? Ta på litt Danfoss Silver Comp.... Den er rååågod Da synker tempen nok mange grader kan titte her hvor bra den er:http://www.ocshoot.no/paste.htm Danfoss Silver Comp kom ut dårligst i testen Kjøp heller Shin Etsu kjølepasta eller Arctic Silver III. De holder 10 grader lavere temperatur enn "Danfoss Silver Comp" ved full load Hørt om Ironi? Annbefaler Artic Silver III siden den skal være mye lettere å tilføre... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skjønte ikke at det var ment som ironi. Hadde kanskje vært lurt å bruke :wink: istedenfor ? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skjønte ikke at det var ment som ironi. Hadde kanskje vært lurt å bruke :wink: istedenfor ? NEI Men seriøst.... Skjønner at jeg kødder da... Danfoss var dårligere enn Thermal PAD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå