SaitekQ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette er Nidaroo! Før hadde hun en veldig pen avatar av hun, tror jeg. Nå har hunb blomster eller noe slikt? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Seriøst? Makan til seriøs du skulle være! Ikke prøv å oppføre deg "voksent", du misslykkes bare. Og som andre sa, det er snakk om et bilde/avatar, ikke noe seriøst. Jeg prøver ikke å oppføre meg noe mer voksent enn deg, du er bare ett år eldre enn meg. Jeg blir bare pissed over å se slike ting. På samme måte som at ALLE i det norske fuckings land med en funksjonshemming føler seg diskriminert fordi disse rullestolbrukerne ikke kom seg på NSB-toget, men herregud!!!!!: DET ER IKKE PLASS TIL KJERRA DERES!!! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg liker heller ikke den avataren, den som var for 2 avatarer siden var bedre. Men det er min mening. Jeg måtte le når jeg så denne tråden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Seriøst? Makan til seriøs du skulle være! Ikke prøv å oppføre deg "voksent", du misslykkes bare. Og som andre sa, det er snakk om et bilde/avatar, ikke noe seriøst. Jeg prøver ikke å oppføre meg noe mer voksent enn deg, du er bare ett år eldre enn meg. Jeg blir bare pissed over å se slike ting. På samme måte som at ALLE i det norske fuckings land med en funksjonshemming føler seg diskriminert fordi disse rullestolbrukerne ikke kom seg på NSB-toget, men herregud!!!!!: DET ER IKKE PLASS TIL KJERRA DERES!!! Seriøst, gå en annen plass og lek med nicket ditt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Seriøst, gå en annen plass og lek med nicket ditt. Oh! Forferdelig voksne ord som får meg til å føle meg så liten og dum! Blir sikkert banna snart, men fakk it. Seriøst, gå en annen plass og lek med nicket ditt. Oh! Forferdelig voksne ord som får meg til å føle meg så liten og dum! Blir sikkert banna snart, men fakk it. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Seriøst, gå en annen plass og lek med nicket ditt. Oh! Forferdelig voksne ord som får meg til å føle meg så liten og dum! Blir sikkert banna snart, men fakk it. Seriøst, gå en annen plass og lek med nicket ditt. Oh! Forferdelig voksne ord som får meg til å føle meg så liten og dum! Blir sikkert banna snart, men fakk it. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kan ikke alle bare være glade? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Seriøst? Makan til seriøs du skulle være! Ikke prøv å oppføre deg "voksent", du misslykkes bare. Og som andre sa, det er snakk om et bilde/avatar, ikke noe seriøst. Jeg prøver ikke å oppføre meg noe mer voksent enn deg, du er bare ett år eldre enn meg. Jeg blir bare pissed over å se slike ting. På samme måte som at ALLE i det norske fuckings land med en funksjonshemming føler seg diskriminert fordi disse rullestolbrukerne ikke kom seg på NSB-toget, men herregud!!!!!: DET ER IKKE PLASS TIL KJERRA DERES!!! Har du testa deg for ADHD? Hvis ikke, gjør det. Jeg fatter ikke hvorfor du hisser deg så mye opp pga noe så useriøst som dette, på et forum! Det handler tross alt bare om et bilde, et bilde!! Og hvorfor drar du inn funksjonshemmende i bildet? Og uansett, den saken tror jeg handlet mer om at funksjonshemmende i Norge ikke har nok muligheter i miljøet, feks at dørene på togene er for smale. Personlig tror jeg ikke saken først og fremst handlet om NSB, men om at funksjonshemmende vil ha flere muligheter når det kommer til slike ting. Og i dette tilfellet var det NSB som fikk lide fra media sin side. Endret 16. juli 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva faen har funksjonshemmede med saken å gjøre? :S Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sorry da! Greit, jeg klikker fort! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Sorry da! Greit, jeg klikker fort! Du har i hvertfall huet til å slutte når leken er god, i forhold til visse andre på forumet her. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sorry da! Greit, jeg klikker fort! Du har i hvertfall huet til å slutte når leken er god, i forhold til visse andre på forumet her. Joda, du har helt rett i det! Men, jeg syntes han burde forklare seg, istedenfor å stikke hjem med halen mellom beina. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Joda, du har helt rett i det! Men, jeg syntes han burde forklare seg, istedenfor å stikke hjem med halen mellom beina. Aight, what do ya wanna know? Er jeg virkelig ikke den verste på forumet? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Nei nei, sier ikke at du ille på forumet, har bare sett deg i denne tråden som jeg kan huske. Men i denne tråden kan jeg med hånda på hjerte si at du har oppført deg litt dårlig. Men jeg vil gjerne vite hvorfor du dro funksjonshemmende inn i bildet. Også vil jeg gjerne ha en utdypning hvorfor du blir så "pissed" av denne tåden. Takker! Endret 16. juli 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nei nei, sier ikke at du ille på forumet, har bare sett deg i denne tråden som jeg kan huske. Men i denne tråden kan jeg med hånda på hjerte si at du har oppført deg litt dårlig. Oki, bra Du vil nok finne flere der jeg har "trollet" rundt, men beklager meg som regelel når jeg får flytta kjelen fra komfyren Men jeg vil gjerne vite hvorfor du dro funksjonshemmende inn i bildet. Også vil jeg gjerne ha en utdypning hvorfor du blir så "pissed" av denne tåden. Folk som lager storm i et vannglass og ripper opp i filleting antenner meg fullstendig. Og når det gikk opp for meg at TS og Gypsy tilsynelatende kjente hverandre utenom forumet fattet jeg det som at TS prøvde å flørte med Gypsy. Da bare tilta det helt for meg. Hvorfor tror du at andre bryr seg? Samme med fjortiss gutter og jenter som maser om hvor jævla livet deres er gjennom hentydninger og engelsk poesi på facebook. Jeg klikker som bare FAEN da!!!! Hvorfor tror dere at alle skal bry seg om dere????? Verden sirkler ikke rundt dere!!!! FAEEN som pulsen stiger når jeg skriver dette!!!! Legger ved noe snax fra facebook her så dere skjønner. Riktignok er denne fyren kompisen min (eller var i alle fall), men han sier så mye piss. Fant desverre ikke noe fra jentene så dere kunne skjønt hva jeg mente med engelsk poesi. For å forsvare de stakkars rullestolbrukerne. Kanskje feil eksempel å hente inn akkurat den fra NSB, men det finnes flere slike tilfeller og dere skjønner hva jeg mener. "Å Nei, men stakkars deg da!! Kom du ikke inn på toget for vogna di var for svær? Stakkars deg da, skal vi kreve at de bygger om hele jævla toget da? Bare for din skyld? Ja, det gjør vi!!!" 1 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Folk som lager storm i et vannglass og ripper opp i filleting antenner meg fullstendig. Og når det gikk opp for meg at TS og Gypsy tilsynelatende kjente hverandre utenom forumet fattet jeg det som at TS prøvde å flørte med Gypsy. Da bare tilta det helt for meg. Hvorfor tror du at andre bryr seg? Nå syntes jeg fatisk ikke TS lagde så mye "storm" som du skal ha det til. Og uansett, hvorfor fyre deg opp over at en fyr eventuelt flørter med en jente? Hvis du går i byen å ser en gutt flørte med en jente, hvorfor i all verden skal du bli sur for det? Tviler på at Gypsy trenger noe beskyttelse mot flørting fra deg "Hestekølle". Samme med fjortiss gutter og jenter som maser om hvor jævla livet deres er gjennom hentydninger og engelsk poesi på facebook. Jeg klikker som bare FAEN da!!!! Hvorfor tror dere at alle skal bry seg om dere????? Verden sirkler ikke rundt dere!!!! FAEEN som pulsen stiger når jeg skriver dette!!!! Joda, der ser jeg poenget ditt. Er enig i at det blir teit å kleint når folk begynner å spamme med poesi hentet fra google å syter over livet sitt offentlig. Men jeg fatter ikke hvordan det kan "klikke" for deg når du ser sånt. For å forsvare de stakkars rullestolbrukerne. Kanskje feil eksempel å hente inn akkurat den fra NSB, men det finnes flere slike tilfeller og dere skjønner hva jeg mener. "Å Nei, men stakkars deg da!! Kom du ikke inn på toget for vogna di var for svær? Stakkars deg da, skal vi kreve at de bygger om hele jævla toget da? Bare for din skyld? Ja, det gjør vi!!!" Jeg syntes hvertfall synd på rullestolbrukere. Uten å være rullestolbruker selv vil jeg påstå at min livskvalitet ville minket drastisk om det skjedde noe med meg som gjorde slik at jeg ble sittende i rullestol. Jeg syntes samfunnet burde ta ekstra godt vare på rullestolbrukere og andre med funksjonshemninger. Tenk hvor mye bedre/lettere livet til en rullestolbruker hadde blitt dersom de fikk samme reise muligheter som oss friske mennesker har. (..Alt med måte da..Jeg mener ikke at en rullestolbruker skal få Mount Everst tilpasset til en rullestol. Bare sa det i tilfelle du ville argumentere på det..) Hvis man ikke tilpasseer miljøet til rullestolbrukere og diverse så blir demmes liv enda "kjiipere". Gåseøynene er fordi ikke alle rullestolbrukere er missfornøyd med tilstanden sin. Endret 16. juli 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er ikke jeg ute etter rullestolbrukerne, men det var det at med en gang noen begynner å syte så kommer alle etter. I mitt eksempel kommer alle andre med en hvilken som helst annen funksjonshemning og sier "Ja....vi føøøler oss så diskrimineeeeeeert" (si den setningen i hodet ditt med Homo-mgp programlederens stemme). Flyr i taket jeg. Og jeg klikker ikke fordi TS flørter (eller det jeg tolker det som) men måte han gjrør det. Hvis han virkelig må ut på et forum for å nærme seg en jente...arhj Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nei nei, sier ikke at du ille på forumet, har bare sett deg i denne tråden som jeg kan huske. Men i denne tråden kan jeg med hånda på hjerte si at du har oppført deg litt dårlig. Oki, bra Du vil nok finne flere der jeg har "trollet" rundt, men beklager meg som regelel når jeg får flytta kjelen fra komfyren Men jeg vil gjerne vite hvorfor du dro funksjonshemmende inn i bildet. Også vil jeg gjerne ha en utdypning hvorfor du blir så "pissed" av denne tåden. Folk som lager storm i et vannglass og ripper opp i filleting antenner meg fullstendig. Og når det gikk opp for meg at TS og Gypsy tilsynelatende kjente hverandre utenom forumet fattet jeg det som at TS prøvde å flørte med Gypsy. Da bare tilta det helt for meg. Hvorfor tror du at andre bryr seg? Samme med fjortiss gutter og jenter som maser om hvor jævla livet deres er gjennom hentydninger og engelsk poesi på facebook. Jeg klikker som bare FAEN da!!!! Hvorfor tror dere at alle skal bry seg om dere????? Verden sirkler ikke rundt dere!!!! FAEEN som pulsen stiger når jeg skriver dette!!!! Legger ved noe snax fra facebook her så dere skjønner. Riktignok er denne fyren kompisen min (eller var i alle fall), men han sier så mye piss. Fant desverre ikke noe fra jentene så dere kunne skjønt hva jeg mente med engelsk poesi. For å forsvare de stakkars rullestolbrukerne. Kanskje feil eksempel å hente inn akkurat den fra NSB, men det finnes flere slike tilfeller og dere skjønner hva jeg mener. "Å Nei, men stakkars deg da!! Kom du ikke inn på toget for vogna di var for svær? Stakkars deg da, skal vi kreve at de bygger om hele jævla toget da? Bare for din skyld? Ja, det gjør vi!!!" jeg kunne ikke vært mer enig! er jo helt villt til tider! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nå er ikke jeg ute etter rullestolbrukerne, men det var det at med en gang noen begynner å syte så kommer alle etter. I mitt eksempel kommer alle andre med en hvilken som helst annen funksjonshemning og sier "Ja....vi føøøler oss så diskrimineeeeeeert" (si den setningen i hodet ditt med Homo-mgp programlederens stemme). Du vet vel at media overdriver og dramatiserer bra mye for å få lesere? Husker da jeg var med i min lokale avis i et pitte lite intervju. Det som kom ut i avisen var ikke de ordende som kom ut av min munn. Media vrir på alt for å dramatisere det. Jeg vet ikke om dette tilfellet av NSB var særegent eller om dette rammer de aller fleste/alle rullestolbrukere. Uansett burde man finne løsninger som tilater dette. Og dette får media til å skje ved å overdramatisere å vri på ting og tang. Flyr i taket jeg. Og jeg klikker ikke fordi TS flørter (eller det jeg tolker det som) men måte han gjrør det. Hvis han virkelig må ut på et forum for å nærme seg en jente...arhj Du kan jo ikke vite om det var "flørting" eller ikke, men det du vet er at Gypsy ikke ble spesielt såret etter tråden, og at hun ikke tok det negativt, så hvorfor fyre deg opp uansett da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg