Gjest Tufsa Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hallo. Jeg har i den senere tid begynt med en ny runkemetode hvor jeg klemmer under pungen når jeg får orgasme slik at det ikke kommer sæd ut, er dette farlig? Vennlig hilsen, en forvirra jente. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er du jente og har en penis...? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ser ut til at du er en veldig forvirret jente om du har pung og sæd... Om du evt. hadde gjort det på andre hadde du ikke skrevet "når jeg får orgasme slik at sæd kommer ut". Og, nei, du skriver ikke feil av jente og gutt. Endret 15. juli 2010 av aklla Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei, ikke farlig så lenge du lar det komme ut etter på. Tvilsomt bra for systemet vis du aldri får utløsning. Lenke til kommentar
Gjest Tufsa Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg får utløsning, men det er veldig minimalt. Det kommer etter jeg slipper tak, på en måte. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tråden lukter tulletråd lang vei. Man vet om man er jente eller ikke, og er man usikker, er det bare å sjekke hva slags kjønnsorgan man har. Med andre ord; Tror trådstarter ikke mener dette alvorlig. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg