Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drukket siden 14 juni - Normalt?


Gjest fafafaf

Anbefalte innlegg

Gjest fafafaf

Hei. Jeg er en gutt på 22 år. Jeg fikk ferie den 14 juni tror jeg. Jobber som snekker. Siden den dagen har jeg kun vært edru i 3-4 dager. Er dette normalt? Er jeg alene om dette? Datoen idag er den 15 juli om jeg ikke tar helt feil...Har for det meste drukket alene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Treng ikkje være sørpe full om du er berusa, og då er ikkje det å skrive på ein PC noko problem. Dessutan treng han ikkje nødvendigvis ha over x antal promille heile dagen lang.

 

Er det normalt? Nei.

Har du sannsynligvis eit alkoholproblem? Ja.

 

Ut over det kan eg ikkje bidra med stort anna enn at du bør vurdere å skaffe hjelp.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Tenkte først at dette var et troll. Om fyren er full så ofte, så skriver han utrolig bra.

 

Kan man ikke skrive bra selv om man drikker ofte? Pussig, for jeg anser meg selv som en god skriver. Var full da jeg skrev førstepost, men ikke så full at jeg var ute av stand til å skrive...

 

Åpnet dagens første pils for ca 2 timer siden, men jeg antar at det blir en relativt rolig dag i dag. Snart er ferien over, så jeg må nok "forberede" meg på det gjennom å holde meg nogenlunde edru.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg vil si dette er unormalt - og ikke minst farlig. Ettersom du selv tar opp dette så er det positivt, men du bør tenke over hva du egentlig vil med det. Klarer du å stoppe?