Gå til innhold

Strøk på eksamen, kan jeg bli russ igjen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei feiret russetiden i 09, men jeg strøyk på 2 eksamener og har da ikke vitnemål. Har tenkt å fullføre vitnemålet som privatist i nå 2011. Kan jeg bli russ dette året også? Jeg vet jeg er 20, men har endel venner som har vært trege og skal være russ iår.

 

Det relevante her er da tryvann, og kongeparken, vet jeg kan feire som jeg vil, men kan jeg komme inn på de? Med da tanke på at jeg ikke har fullverdig vitnemål for dette året er omme?

 

mvh Aleks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei feiret russetiden i 09, men jeg strøyk på 2 eksamener og har da ikke vitnemål. Har tenkt å fullføre vitnemålet som privatist i nå 2011. Kan jeg bli russ dette året også? Jeg vet jeg er 20, men har endel venner som har vært trege og skal være russ iår.

 

Det relevante her er da tryvann, og kongeparken, vet jeg kan feire som jeg vil, men kan jeg komme inn på de? Med da tanke på at jeg ikke har fullverdig vitnemål for dette året er omme?

 

mvh Aleks

 

Der er fullt mulig, jeg var russ som privatist! Men det kommer an på om du får russelappen, jeg veit ikke hvor strenge dem er siden du allerede har vært russ og om dem har deg i ett register eller noe. Dette er jo noe du må finne ut av :)

Lenke til kommentar

Du kan det ja, ikke at det samsvarer med de gamle reglene at du bare skal være russ en gang.

Selskapene driter jo i det nå, så lenge de tjener penger på at du skaffer russeklær.

Noen kompiser av meg skal også være russ igjen til neste år, selvom de er lærlinger.

Jeg syntes nå det bare er tragisk, men men, suit yourself.

Lenke til kommentar

Bergensrussen har denne knuten:

§027 – Beholde Russedressen til neste år

Stryke på eksamen (ikke å anbefale)

 

Jeg tror det går fint ann å bli russ om igjen.

 

Er ganske uvanlig at privatist går rundt med russdrakt osv. IMO ville det virket utrolig patetisk.

 

Hvorfor det? Privatister burde da også få feire 15 (:p) års skolegang fullført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...