N1ko Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei, jeg får snart HTC Desire, og da tenker jeg at jeg kommer til å surfe litt på nettet med mobilen, og jeg lurer litt på hva det kommer til å koste. Jeg har onecall faktura, og der kan jeg bestille datapakke på 50mb for 25 kr i måneden. Men 50 mb sier meg ikke veldig mye. Hvor lenge varer 50 mb? Hvor mange sider kan jeg være innom uten å gå over 50 mb? Takk for svar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Er det vanlig at mobiler har "tellere" som holder orden på hvor mye jeg bruker? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 iPhone har alltid hatt slik funksjonalitet, og jeg regner med at det samme gjelder Android-telefoner selv om jeg ikke kan garantere noe. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvis du surfer vanlig med facebook push, så vil jeg anbefale 200 mb Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er det vanlig at mobiler har "tellere" som holder orden på hvor mye jeg bruker? http://www.appbrain.com/app/de.ub0r.de.android.callMeterNG Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB. VG er over 2mb om du har flash aktivert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB. VG er over 2mb om du har flash aktivert. Enda en god grunn til å ikke ha flash på telefonen. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB. VG er over 2mb om du har flash aktivert. Enda en god grunn til å ikke ha flash på telefonen. Du mener heller at det er enda en god grunn for å kunne slå av Flash . Flash er alltid kjekt å ha, og du vil garantert kommer over der hvor du hadde ønsket å ha hatt flash på mobilen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB. VG er over 2mb om du har flash aktivert. Www.VG.no/iphone er litt over 800 kb, men det er vel uten flash, siden iphone mangler det. Men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Flash er alltid kjekt å ha, og du vil garantert kommer over der hvor du hadde ønsket å ha hatt flash på mobilen. Iløpet av de to årene jeg har hatt telefonen min kan jeg faktisk ikke huske å ha savnet flash. Men nok om det! N.N: I mange tilfeller finner du også en oversikt på operatørens nettside (du må logge inn) over hvor mye du har brukt hittil i måneden. Dette er veldig kjekt hvis du ikke nullstiller telleren på telefonen hver måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå