Gå til innhold

Noen spørsmål om internett på mobil..


Anbefalte innlegg

Hei, jeg får snart HTC Desire, og da tenker jeg at jeg kommer til å surfe litt på nettet med mobilen, og jeg lurer litt på hva det kommer til å koste.

Jeg har onecall faktura, og der kan jeg bestille datapakke på 50mb for 25 kr i måneden. Men 50 mb sier meg ikke veldig mye. Hvor lenge varer 50 mb? Hvor mange sider kan jeg være innom uten å gå over 50 mb?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner en del gode svar i denne, blant annet at en bruker målte VG.no til å være rundt 300 kB.

VG er over 2mb om du har flash aktivert.

Enda en god grunn til å ikke ha flash på telefonen. :)

Du mener heller at det er enda en god grunn for å kunne slå av Flash :thumbup:. Flash er alltid kjekt å ha, og du vil garantert kommer over der hvor du hadde ønsket å ha hatt flash på mobilen.

Lenke til kommentar

Flash er alltid kjekt å ha, og du vil garantert kommer over der hvor du hadde ønsket å ha hatt flash på mobilen.

Iløpet av de to årene jeg har hatt telefonen min kan jeg faktisk ikke huske å ha savnet flash. Men nok om det!

 

N.N: I mange tilfeller finner du også en oversikt på operatørens nettside (du må logge inn) over hvor mye du har brukt hittil i måneden. Dette er veldig kjekt hvis du ikke nullstiller telleren på telefonen hver måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...