Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig, men driftssikker andrebil til rundt 20-30000 kr, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Vil gjerne at dere kommer med forslag. Etter mange, mange verkstedbesøk med min BMW E36 har jeg begynt å gi opp hele bilen. Denne ga jeg 25.000 kr for når jeg kjøpte den i fjor, og min gamle KIA Sephia som hadde gått like langt var langt mer driftsikker når jeg kvittet meg med denne. KIA-en ga jeg faktisk ikke mer enn 10000 kr for, og den bringte meg bare hell og lykke. Dette tyder åpenbart på at man får biler i god stand til lav pris.

Er åpen for forslag. Hører rykter om at Mazda, Toyota og enkelte Honda (Civic?) er driftssikre biler. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror asiatiske biler er tingen... Vi har hatt en del franske biler i familien og alle har pendlet konstant frem og tilbake fra verksted, så de er kanskje ikke å anbefale? Men det er sikkert de med positive erfaringer fra disse... Er vel japanske biler som har minst problemer?

Lenke til kommentar

Som du nevner er Mazda, Toyota og Honda driftsikre og forholdsvis billige biler. Du kan slenge på Nissan og, den er i samme klasse. Du må vel ned på 95 minus årgangen for å finne billige og samtidig godt vedlikeholdte slike biler. Der er det Mazda 323 og 626 som er gode hos Mazda. Hos Honda er det da spesielt Civic lsi, is og ESi som er gode. Toyota har mange gode Camry'er igjen og selvfølgelig Corolla. Nissan har du småbilen Micra og Sunny, Almera og Primera som er gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...