Vodka Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vil komme i samme klasse til en som har vært en av de beste kompisene mine i mange år. Det blir to klasser på samme linje. Kameraten min kommer fra samme grunnskole som meg. Vi bor ikke å langt unna hverandre. Pleier de å ta hensyn til sånn? ser de at vi kommer fra samme skole? Lenke til kommentar
OneWingedAngel Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ta kontakt med skolen. Hadde ikke satset på at de tar hensyn til slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Dette er et enkelt problem å løse. Jeg hadde samme problem når jeg kom inn på allmenn påbygg, men jeg ville begynne i B-klassen fremfor A-klassen pga dårlige timeplaner. For at du og kameraten din skal havne i samme klasse så ring til skolens sentralbord og hør om det er mulig å få kontakt med de ansvarlige for klasse oppsettet så vil du få vite at dette skjer ikke før ca. 1 uke før skolestart. Så ring på nytt ved dette tidspunktet og si at du vil begynne i for eksempel i B-klassen så havner du i den klassen. Samme må din kamerat gjøre for at dere skal havne i samme klasse men husk de vil spørre etter en saklig grunn til dette da sier du bare at du er misfornøyd med timeplanen eller sannheten. Endret 15. juli 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Trodde det ikke var så komplisert. Får se hva jeg gjør. Håper på det beste Lenke til kommentar
gommle Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 De jeg vet om som byttet klaget bare over at de ikke trivdes i klassen. "Timeplanen passer ikke" er ingen god unnskyldning, siden den endrer seg hvert år, men det er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Timeplanen endres hvert eneste år og av og til så blir den bedre eller dårligere og ja dette er en dedikert unnskyldning. Sjekk min tråd angående dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1243327 Endret 19. juli 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå