XimeN Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har en Nokia 3110 med Netcom som leverandør av tjenester. Nylig har innkommende anrop blitt vist som "Anrop". Det vises hverken nummer eller navn på innringeren. I anropsloggen står det bare flertallige "intet nummer", og dette gjør at jeg ikke får ringt tilbake til folk. Har noen opplevd dette tidligere? Tips for å ordne det mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er vel fordi de ringer med skjult nummer? Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Det gjentas på alle anrop. Har testet med ulike nummer/telefoner med samme resultat. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Dersom det gjelder alle samtaler du mottar så vil jeg tippe at du mangler en tjeneste på abonnementet ditt. Dersom du ringer NetCom så kan de fikse det. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du har mest trolig feil på simkortet ditt. Lån et simkort og prøv. Er lett å sjekke siden feilen oppstår hver gang når ditt simkort står i telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå