satsti Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skal koble min Galaxy S til PC`n. Men jeg får bare opp "MTP USB-enhet ikke tilkoblet" og at enhetsdriverprogramvaren ikke ble installert. Noen som har en driver som kan hjelpe? Lenke til kommentar
abil Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skal koble min Galaxy S til PC`n. Men jeg får bare opp "MTP USB-enhet ikke tilkoblet" og at enhetsdriverprogramvaren ikke ble installert. Noen som har en driver som kan hjelpe? du må laste ned en driver:) les igjennom den tråden om samsung galaxy står der:) Lenke til kommentar
satsti Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Ja det var enkelt å si har letet gjennom masse tråder her på forumet uten å finne noe. Lenke til kommentar
satsti Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Enkelt, last ned Kies, Samsungs egen "iTunes". http://www.samsungapps.com/about/onPc.as Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hei! fant du noen løsning? sliter med det samme jeg Endret 27. september 2010 av MoLvII Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Installer først Kies. Deretter, når den feiler på installasjon av driver, dobbelklikk på ikonet som sier at det gikk til helvete. Velg å søke etter driver selv, og finn lokasjonen der driveren ligger.. (under Kies et sted..) Det måtte jeg gjøre på begge maskinene mine.. En med Win7 og en med XP. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg skal koble min Galaxy S til PC`n. Men jeg får bare opp "MTP USB-enhet ikke tilkoblet" og at enhetsdriverprogramvaren ikke ble installert. Noen som har en driver som kan hjelpe? Gammel tråd men, du har sikkert satt telefon på en usb 1.0 eller 3.0 port, den skal stå på en usb 2.0, det ordnet allefall mitt problem uten noe videre kluss. fungerer overhodet ikke på noe annen port på min pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå