kaofbc Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har xp på maskina mi. Jeg hadde tidligere både xp og w98. Når jeg slettet begge og la inn xp på nytt skjedde det noe rart. Før jeg kommer meg inn i xp får jeg en meny i dos som spør om jeg vil starte Windows Xp professional Windows Xp professional Windows 98 Er det noen som veit hva denne fila heter? Har selv lagd menyer av denne typen i autoexec.bat, men denne menyen finner jeg ikke der.....:sad: Det er jo egentlig ikke så farlig, men irriterende at hvis jeg ikke går bort og trykker på enter tar det 30 ekstra sekunder å få startet maskina mi.... Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 boot.ini, heter den ikke det'a? [ Denne Melding var redigert av: ebe på 2002-01-30 17:46 ] Lenke til kommentar
grapz Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 sjekk i boot.ini den er lett å redigere... ellers kan du gå inn på properties på my computer og så kan du redigere den der inne en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå