Iriver Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hei, Skulle gjerne hatt en påminnelse om at det finnes fartsgrenser innimellom, og lurer da på om det finnes noe kartprogram som kan minne deg på fartsgrensen (evt. ved at du legger til fargsgrensene selv for de stedene du vet). Gjerne i form av en lyd når jeg er over grensen. På forhånd, takk for hjelp Endret 15. juli 2010 av Iriver Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gps-program som forteller deg fartsgrensene? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gps-program som forteller deg fartsgrensene? Har du forslag til programmer som gjør dette? Alt du gjør med posten din er å gjenta spørsmålet trådstarter selv stiller. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Copilot Live 8 har en slik funksjon. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det originale spørsmålet er da minst sagt tvetydig, og det fremstår som om ikke TS er helt sikker på hva tingene han leter etter heter, så jeg prøvde å bekrefte at det var det han tenkte på. Ikke akkuratt sånn at ditt innlegg er mer produktivt i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Programmet trenger nødvendigvis ikke fortelle meg fartsgrensen, men vil gjerne ha en lyd hvis jeg bryter grensen. Dette forutsetter at programmet vet grensene, eller at jeg har lagt dem inn, hvis det er mulig. Er det det Copilot Live 8 har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå