Harald The Man Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hei! Har fått i oppgave og kjøpe et komplett hjemmekinoanlegg, prisklasse 20-40k. Ser for meg et 5.1 høytaler system, en bra surroundreciver og en god bluray spiller med 3d. Så var det hvilke merker jeg skulle ha og hva slags anlegg jeg burde gå for. Til nå har jeg lurt litt på dette oppsettet Høytalerpakke Surroundreciver Bluray spiller: ingen anelse.. Siden jeg ikke er helt super proff når det gjelder lyd og bilde, setter jeg stor pris på alle svar -Harald Endret 15. juli 2010 av Harald The Man Lenke til kommentar
nipton Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bluray spiller: ingen anelse? :O PS3 er jo konge. kjør på. desverre kan jeg ikke svare på noe annet Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Bluray spiller: ingen anelse? :O PS3 er jo konge. kjør på. desverre kan jeg ikke svare på noe annet Har PS3 og xbox men skulle gjerne hatt en bluray med 3d da jeg skal kjøpe en 55 tommer 3d tv Ingen andre som har noen råd? -Harald Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hvis du skal ha den sterkern kan det jo være lurt å kjøpe den hos elkjøp http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/loskomponent/receiver-forsterker/TXNR807B/onkyo-tx-nr807-receiver-sort har desverre ingen erfaring med merket selv:/ JBL er jo et velkjent merke med god lydkvalitet. Eneste jeg mener å huske å ha lest er at de trenger en rimelig heftig forsterker om du skulle finne på å ha lyst til å høre høy musikk en dag med disse. (men det kan jo være jeg husker feil) Lenke til kommentar
nipton Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hmm Ps3 er jo kompatibel med blueray 3D filmer og spill da. Så you dont needs to spend moar moneys http://www.engadget.com/2010/07/09/playstation-blu-ray-3d-update-arrives-in-september-3d-photo-pl/ Europe Mick Hocking announced the PS3's update for Blu-ray 3D movie playback will be released in September -- but it won't stop there. Expect future firmware upgrades that give the PS3 3D rendering for photos (.mpo files), any broadcasts it can pick up on PlayTV, and even YouTube videos. Endret 17. juli 2010 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå