Gå til innhold

Får ikke traineren min til WIC til å fungere, spillet karsjer hele tiden ?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har nettopp begynnt å bruke trainere aktivt i single player spill, men på mange av spillene mine krasjer de når jeg skal starte å spille. Dette gjelder da spessielt i world in conflict og C & C! hva er det jeg gjør feil?

takker for alle svar - Thorbjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

jeg har nettopp begynnt å bruke trainere aktivt i single player spill, men på mange av spillene mine krasjer de når jeg skal starte å spille. Dette gjelder da spessielt i world in conflict og C & C! hva er det jeg gjør feil?

takker for alle svar - Thorbjørn

De fleste trainerne er avhengig av at man kjører den versjonen av spillet som traineren er laget for. "Versjon 1.2"-trainer vil vanligvis ikke fungere hvis spillet er "versjon 1.3".

Mange trainere er også laget for piratkopier. Disse piratkopiene bruker modifiserte utgaver av .exe-filene, så en trainer laget for piratkopi vil ikke fungere på original, umodifisert kopi.

Det er også i de siste årene vært slik at man må kjøre trainerne i administrator-modus. Det er fordi de må injisere koder når spillet kjører, og det krever nå admintilgang pga økt fokus på sikkerhet.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) ja for WIC fant jeg ut det, fordi jeg kunne ikke finne en trainer for min version 1.10 :(

men så prøvde jeg C & C kanes wrath og der fant jeg kun en version i tillegg til at jeg aldri har patcha det :S men jeg skal prøve det med administrasjon også får du høre resultatet!

- Thorbjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...