torbis93 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei. jeg har nettopp begynnt å bruke trainere aktivt i single player spill, men på mange av spillene mine krasjer de når jeg skal starte å spille. Dette gjelder da spessielt i world in conflict og C & C! hva er det jeg gjør feil? takker for alle svar - Thorbjørn Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei. jeg har nettopp begynnt å bruke trainere aktivt i single player spill, men på mange av spillene mine krasjer de når jeg skal starte å spille. Dette gjelder da spessielt i world in conflict og C & C! hva er det jeg gjør feil? takker for alle svar - Thorbjørn De fleste trainerne er avhengig av at man kjører den versjonen av spillet som traineren er laget for. "Versjon 1.2"-trainer vil vanligvis ikke fungere hvis spillet er "versjon 1.3". Mange trainere er også laget for piratkopier. Disse piratkopiene bruker modifiserte utgaver av .exe-filene, så en trainer laget for piratkopi vil ikke fungere på original, umodifisert kopi. Det er også i de siste årene vært slik at man må kjøre trainerne i administrator-modus. Det er fordi de må injisere koder når spillet kjører, og det krever nå admintilgang pga økt fokus på sikkerhet. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Takk for svar ja for WIC fant jeg ut det, fordi jeg kunne ikke finne en trainer for min version 1.10 men så prøvde jeg C & C kanes wrath og der fant jeg kun en version i tillegg til at jeg aldri har patcha det :S men jeg skal prøve det med administrasjon også får du høre resultatet! - Thorbjørn Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 En annen ting kan være at traineren din har en bug eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå