mahn1 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Heisann! Er for tiden på utkikk etter en ny mobil, men har problemer med å velge. Jeg har en liten finger på Samsungs Galaxy s, men har også kikket litt på HTC sine modeller. Sony Ericssons X10 er en mulig kandidat, mye på grunn av utseende, men har lest og hørt litt forskjellig om den. Apples Iphone vil jeg helst ikke ha, men hvis noen vil overbevise meg så er det bare å prøve. Hvis valget mitt skulle falle på HTC, aner jeg ikke hvilken modell jeg skal velge. Desire, evo, hd2? Og hvorfor bør jeg velge samsung ovenfor HTC? Eventuelt - hvorfor bør jeg velge HTC ovenfor samsung? Takker for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg vil anbefale deg å prøve alle kandidatene personlig, ikke velge utifra det vi forteller deg eller det du måtte lese i artikler og tester. Du kan selvsagt bruke våre (og andres) tips og meninger som et slags utgangspunkt, men ta deg uansett en tur innom din lokale mobilforhandler. Selv hadde jeg valgt en iPhone 4, ganske enkelt fordi jeg foretrekker iOS over Android og andre operativsystemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå