Superloff Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei! Har fått et problem med e-posten min. Får relativt mange e-poster daglig, type notification; delivery failure. Det virker som om jeg sender ut spam uten å ha noen kontroll over det selv. Ingen eposter i sendte elementer. Har AVG free, Ad aware, Malwarebytes og Ccleaner.. Ingen finner noe. Noen som har tips/råd/hjelp? Superloff Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei! Har fått et problem med e-posten min. Får relativt mange e-poster daglig, type notification; delivery failure. Det virker som om jeg sender ut spam uten å ha noen kontroll over det selv. Ingen eposter i sendte elementer. Har AVG free, Ad aware, Malwarebytes og Ccleaner.. Ingen finner noe. Noen som har tips/råd/hjelp? Superloff Det går an å maskere avsenders adresse. Man kan f.eks maskere sin egen mail, [email protected] som [email protected]. E-postserveren hos mottaker vil da tro at mailen kom fra [email protected] og sende feilmelding tilbake til ham dersom sendingen feiler. Mest sannsynlig har ingenting blitt sendt fra deg, men NOEN bruker din e-postadresse som avsenders adresse. Lenke til kommentar
Superloff Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Hmm.. Høres riktig ut. Men er det noen måte å stoppe det på? Får bare flere og flere.. Er oppe i 10-20 per dag nå. Tør ikke tenke på hvor mange e-poster "jeg" sender ut i løpet av en dag som faktisk kommer frem. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du kan forsøke å endre passordet ditt. Kan hjelpe. Er ellers lite å gjøre hvis noen bruker din mail adresse og sender fra en annen server. Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har samme problem :O https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1247491 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå