thodas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 hei. skulle kjøpt komplett gamer pakke til helts under 5000, men vet ikke hvor jeg skal handle, så jeg spør her Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Da har komplett noen fine løsninger, men blir med litt større priskrav: http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 Skal du ha inkludert skjerm i de 5000 kronene? Endret 15. juli 2010 av Arceez Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da blir det nok ikke bedre enn denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597213 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ser på komplett at de billigste i "pc-byggeren" ligger på rundt 8k inkl. skjerm. 5k kan bli litt tynt hvis du ikke er villig til å bygge selv. Du får en fin PC til 5k jada, men skal du ha "gamer" pc må du vel opp litte grann tror jeg PCen du linket til Arceez har forøvrig integrert grafikk, vil ikke funke særlig bra til gaming Endret 15. juli 2010 av Maccan Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 En annen ting jeg fant ut, var at: "OBS Leveres uten skjerm, husk å kjøpe dette under tilbehør!" Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Forslag: Ansett heller noen til å finne den beste PC-en av de beste for deg - fra FINN. Der kan du nemlig velge og vrake i hundrevis (?) av selvbygde datamaskiner, og prute som en gal. 1: Man må bare passe på at man ikke kjøper noe av jalla-merke 2: Kan la seg oppgradere enkelt inntil et visst punkt (hold da fokus på hovedkort, PSU og CPU) 3: Velg gjerne grafikkort løst - der du kjøper dette fra noen andre. Grafikkort går det alltid mye av når man stadig må oppgradere (det gjorde ihvertfall det før, begynner å bli en stund siden jeg "gamet" sist). Endret 15. juli 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå