sveisann Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Heisann. I dag når jeg holdt på å nedgradere iphonen min sluttet plutselig alle USB portene å fungere. Det skjedde rett etter jeg lastet ned et program for iphone nedgradering. Vet ikke om det har noen sammenheng med at USB portene ikke virker. Jeg sliter nå ettersom mus og tastatur ikke virker. Jeg har en stasjonær datamaskin, og USB inngangene på bak og fremside virker ikke. Har noen peiling på hva som kan ha skjedd og hvordan jeg eventuelt kan fikse problemet? (Har sjekket ledningene inne i kabinettet og det ser ut som de fortsatt er på plass slik de skal på hovedkortet). På forhånd takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Sjekk status for USB drivere i Enhetsbehandling. Første forslag er å avinstallere driver, og reboot Windows slik at de installeres på nytt. Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Sjekk status for USB drivere i Enhetsbehandling. Første forslag er å avinstallere driver, og reboot Windows slik at de installeres på nytt. Problemet er at jeg ikke kan gjøre noe pga. mus og tastatur ikke fungerer :/ Lenke til kommentar
pstub Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Problemet er at jeg ikke kan gjøre noe pga. mus og tastatur ikke fungerer :/ Prøv å holde på-knappen inne i 5 sekunder, da skal PC'n slå seg av. Så venter du 5-10 sekunder og skrur den på igjen! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kommer du inn i BIOS ved å bruke tastaturet? I såfall fungerer USB hardware. Har du PS/2 port så kan du bruke et PS/2 tastatur. Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Problemet er at jeg ikke kan gjøre noe pga. mus og tastatur ikke fungerer :/ Prøv å holde på-knappen inne i 5 sekunder, da skal PC'n slå seg av. Så venter du 5-10 sekunder og skrur den på igjen! Det hjelper ikke.. USB inngangene er fortsatt like ødelagte selv om jeg skrur av og på datamaskinen.. Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har funnet ut at minnepinner og min eksterne harddisk virker i USB inngangene.. Har noen peiling hva problemet kan være da, siden mus og tastatur ikke virker? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvordan har du funnet ut at de virker??? Har du prøvd andre mus og tastatur? Kan jo være de som har fått seg et lite sjokk! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Prøvd å boote i safe mode? Lenke til kommentar
trudeleet Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvis du har software på tastatur og mus kanskje det hjelper å intallere det på nytt? Eller kikke inni dataen hvis det er en desktop, for å se om usp sitter godt nok på hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå