Gå til innhold

Trekkes Iphone 4 tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer sannsynligvis ikke til å trekke det tilbake eller gi noe som helst fix, de kommer til å lage en "liksom" fix som kjøres gjennom updates(hardware problemer kan ikke fikses med en software update selvfølgelig) men trist nokk er de fleste apple fanboys for domme til å skjønne dette. Updaten gjør selfvølgelig ikke en drit annet en å få folk til å tro at den er fikset, så flere idioter kjøper produktet...

Endret av Sander92
Lenke til kommentar

De kommer sannsynligvis ikke til å trekke det tilbake eller gi noe som helst fix, de kommer til å lage en "liksom" fix som kjøres gjennom updates(hardware problemer kan ikke fikses med en software update selvfølgelig) men trist nokk er de fleste apple fanboys for domme til å skjønne dette. Updaten gjør selfvølgelig ikke en drit annet en å få folk til å tro at den er fikset, så flere idioter kjøper produktet...

For andre gang siste døgnet har jeg rapportert et innlegg. Dette er indirekte en følge av at jeg selv en for ikke lenge siden har fått en advarsel og påpakning av en moderator for å si generelt om folk som lever av å selge telefoner "at de neppe er de skarpeste knivene i skuffen". Begrunnelse for advarselen var "Personangrep mot en gruppe mennesker, som det også finnes en del av på forumet" og at "Det skaper en dårlig stemning og en dårlig tone på forumet. Dette bryter også med retningslinjene til forumet". (Tar til meg noe av kritikken, og forsøker å veie mine ord bedre.)

Jeg kan ikke se at det å kalle folk for fanboys, "domme" og idioter på basis av et produkt de har eller vil kjøpe stiller i noen annen kategori, eller bidrar positivt til stemningen i forumet. Det fortjener etter mitt syn en tilsvarende reaksjon.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

For andre gang siste døgnet har jeg rapportert et innlegg. Dette er indirekte en følge av at jeg selv en for ikke lenge siden har fått en advarsel og påpakning av en moderator for å si generelt om folk som lever av å selge telefoner "at de neppe er de skarpeste knivene i skuffen". Begrunnelse for advarselen var "Personangrep mot en gruppe mennesker, som det også finnes en del av på forumet" og at "Det skaper en dårlig stemning og en dårlig tone på forumet. Dette bryter også med retningslinjene til forumet". (Tar til meg noe av kritikken, og forsøker å veie mine ord bedre.)

Jeg kan ikke se at det å kalle folk for fanboys, "domme" og idioter på basis av et produkt de har eller vil kjøpe stiller i noen annen kategori, eller bidrar positivt til stemningen i forumet. Det fortjener etter mitt syn en tilsvarende reaksjon.

Men så fint for deg då?

Lenke til kommentar

Hvor fant du listen over deltakere, siden du "vet" at dette var en utvalgt gruppe med "Apple-vennlig presse"? Ble ikke alt som ble sagt gjengitt korrekt, mener du, slik at folk kan gjøre seg opp sin egen mening? Ble det ikke stilt rimelig kritiske spørsmål i etterkant av gjennomgangen av problem og tiltak? Hva forventer du? Grillkull og tennvæske?

CNN rapporterte og oppdaterte jevnlig fra seansen mens den pågikk, mens de til stadighet påpekte at de ble nektet adgang med sine kamera.

Det var aldri noen åpen pressekonferanse, men en session for spesielt inviterte. Det meste som ble sagt ble gjengitt (etter at jeg skrev innlegget mitt, jeg visste det ikke var åpent for Q&A), men gjennomgående var kritiske spørsmål nesten fraværende og de som ble stilt ble vitset bort eller ikke besvart.

Lenke til kommentar

Men så fint for deg då?

Ja enig! Sytepave! Å skape dårlig stemning strider vel ikke mot noe? Det er lov å debbatere.

Lenke til kommentar

Det var aldri noen åpen pressekonferanse, men en session for spesielt inviterte. Det meste som ble sagt ble gjengitt (etter at jeg skrev innlegget mitt, jeg visste det ikke var åpent for Q&A), men gjennomgående var kritiske spørsmål nesten fraværende og de som ble stilt ble vitset bort eller ikke besvart.

Vil da si det var nok av kritiske spørsmål, jeg. Vet ikke hva du savner jeg?

http://www.macrumors.com/2010/07/16/coverage-of-apples-iphone-4-press-conference/

Lenke til kommentar

For å presisere, gratis Bumper gjelder kun de som allerede har kjöpt Bumper. Nye kunder får gratis case, Bumper ikke inkludert i utvalget av gratis case.

"Apple will offer a free iPhone 4 Bumper or other select cases to iPhone 4 customers"

http://store.apple.com/us/product/MC597ZM/A

Bra. Jobs nevnte flere ganger at de ikke vil klare å produsere nok Bumpers. Misforsto det dithen at Bumpers ikke blir en del av gratis-case-utvalget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...