andersz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvor mange mld går det ann å lagre? hvor mange mb til bruk? Lenke til kommentar
andersz Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 er det ingen som vet det? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Aner ikke hvor mange meldinger det går ann å lagre, men leste at minnet på V200 er på 3 eller 4MB. Noen V200 eiere som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmm.. Er på akkurat det samme som på T610,2mb mener jeg? Lenke til kommentar
andersz Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 det vil si ... hvor mange sms kan lagres? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 det vil si ... hvor mange sms kan lagres? Så mange du får plass til Det kommer vel helt ann på størrelsen på hver melding det. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 det vil si ... hvor mange sms kan lagres? Så mange du får plass til Det kommer vel helt ann på størrelsen på hver melding det. ...og hvor mange programmer og spill du har. :wink: Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Går ikke ann å legge til spill og programmer på v200 ikke sant? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Går ikke ann å legge til spill og programmer på v200 ikke sant? Nei vel, min feil! :oops: Ja, ser det nå. Den har ikke Java. :oops: Aldri vært interresert i den telefonen, sikkert derfor. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 levlex: (irriterer meg at denne smilien fortsatt ikke er å se..!) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hehe. Skulle hatt den ja!!! :smile: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hva har den egentlig? Kamera og 40-toners ringetoner ser jeg.. men det er vel stort sett det. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hva har den egentlig? Kamera og 40-toners ringetoner ser jeg.. men det er vel stort sett det. Og stiligt design :smile: Lenke til kommentar
andersz Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Kamera som kan zoome og stille lys/kontrast opp og ned, kjempe deilig og stort display, 2 forskjellige og oversiktelige menyer (kan bytte), klare og fine ringelyder, gode muligheter for oppgraderinger og nedlastinger (ringelyder, skjermsparere, animasjoner og bilder). Plass til 100 bilder, 500 telefon nr. Enkelt å sette opp MMS, WAP og GPRS. Kan lagre mobil nr., jobb nr., hjem nr., og e-mail. Og man får med handsfree, datakobling, data-software og to batterier (et vanlig og et slim). Der har man endel bra ting! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan lagre mobil nr., jobb nr., hjem nr., og e-mail. WOW!! Hva skal du med e-mail adr forresten når det ikke er e-mail på telefonen? datakobling Hva kan du bruke den til da? Sitat mobiledia:"Connectivity is just about as bad as it gets. Can't transfer anything through infrared. No pictures, no ring tones, no games, nothing. Infrared is a joke." Hadde den bare hatt bluetooth.. Gode muligheter for nedlasting? Hvilke muligheter er det du snakker om her som ikke alle andre telefoner kan nå? En som ikke kommer fra Norge: Samsung got rid of downloadable MIDlets. So now you're stuck with the same games that were preinstalled on the S105. At least they could have changed games. Men skal gi meg nå. Er dere fornøyd med den så er det jo det som teller. Jeg har den jo ikke og kommer ikke til å få meg den heller. Forstår ikke hvorfor jeg bryr meg en gang. Hvis dere slutter å si at den er RÅ og BEST osv så skal jeg slutte å erte også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå