Gå til innhold

v200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamera som kan zoome og stille lys/kontrast opp og ned, kjempe deilig og stort display, 2 forskjellige og oversiktelige menyer (kan bytte), klare og fine ringelyder, gode muligheter for oppgraderinger og nedlastinger (ringelyder, skjermsparere, animasjoner og bilder). Plass til 100 bilder, 500 telefon nr. Enkelt å sette opp MMS, WAP og GPRS. Kan lagre mobil nr., jobb nr., hjem nr., og e-mail. Og man får med handsfree, datakobling, data-software og to batterier (et vanlig og et slim).

Der har man endel bra ting!

Lenke til kommentar
Kan lagre mobil nr., jobb nr., hjem nr., og e-mail.

WOW!!

Hva skal du med e-mail adr forresten når det ikke er e-mail på telefonen?

datakobling

Hva kan du bruke den til da?

Sitat mobiledia:"Connectivity is just about as bad as it gets. Can't transfer anything through infrared. No pictures, no ring tones, no games, nothing. Infrared is a joke." Hadde den bare hatt bluetooth..

Gode muligheter for nedlasting? Hvilke muligheter er det du snakker om her som ikke alle andre telefoner kan nå?

En som ikke kommer fra Norge:

Samsung got rid of downloadable MIDlets. So now you're stuck with the same games that were preinstalled on the S105. At least they could have changed games.

Men skal gi meg nå. Er dere fornøyd med den så er det jo det som teller. Jeg har den jo ikke og kommer ikke til å få meg den heller. Forstår ikke hvorfor jeg bryr meg en gang. :) Hvis dere slutter å si at den er RÅ og BEST osv så skal jeg slutte å erte også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...