Gå til innhold

Hvor finner jeg best utvalg av musikk og video?

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg hatt besøk av Bravida, og fått installert NGT 1 Mbit ADSL. Har bare hatt det noen timer nå, men synes det er en deilig verden (kontra 64/128 kb ISDN).

Noe av formålet mitt med bredbånd, er å ha muligheten til å laste ned musikk, video, programvare mm.

Jeg har tidligere brukt Kazaa til dette, men synes det er for mye useriøse brukere/oppkoblinger, er lei av at den jeg prøver å laste ned fra, plutselig ikke lenger har maskinen påslått, og den låta jeg gledet meg til å høre, er på "hold" inntil noen med samme fila logger seg på...

Ønsker derfor tilbakemelding med forslag til alternativer for nedlasting av overnevnte type filer, er det noen som har forslag?

Premie: gå på kjøkkenet, ta et glass ut av skapet, la vannet fra springen renne til det blir godt og kaldt, og fyll deretter glasset. Jeg sponser vannet (i Norge)... :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, Jeg har brukt Direct Connect en del (DC++). Kanskje litt vanskelig å finne det man leter etter, men man får som regel det man leter etter, altså ikke no fake dritt.

Ellers er vel eDonkey/eMule også en mulighet, har ikke brukt dette heller så mye, men føler at man her også får det man ser etter.

EDIT:

Hmm, jeg trodde diskusjon av programvare var lovlig, jeg gir ikke linker til noe som helst, bare nevner hva som finnes. Hvis dette strider mot reglene så skal jeg fjerne det og det skal ikke gjenta seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...