Gå til innhold

Samsung Spica fra Djuice.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den er låst er ikke det noe problem. Bare ring Telenor, så får du opplåsningskoden på epost etter et par min.

Forskjellen på phone 75 og 175 er prisen. Velg 75, det er billigst.

Evt. kan du stikke på Elkjøp eller Lefdal. De har også Spica til samme pris med samme abonnement.

Lenke til kommentar

Hvis den er låst er ikke det noe problem. Bare ring Telenor, så får du opplåsningskoden på epost etter et par min.

Forskjellen på phone 75 og 175 er prisen. Velg 75, det er billigst.

Evt. kan du stikke på Elkjøp eller Lefdal. De har også Spica til samme pris med samme abonnement.

Jeg har selv bestilt denne, virker bra.

Operatørlås koster 600 kr og få fra Djuice, og avbrudd koster 1600 kr.

På Lefdal får du samme tilbud + en GPS fra Garmin.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke betale 600 kroner for å få koden. Bare ring Telenor så får du den gratis (jeg har gjort det samme selv).

Men du må selvfølgelig ha et aktivt abonnement i 12 mnd for å få koden.

Totalprisen for telefonen blir uansett ca 900 kroner totalt.

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe telefon + GPS, men er usikker på om man får opplåsningskoden gratis eller ikke.

Vet at Telenor gir den ut gratis, men utfører det samme praksis hos Djuice?

Beklager at jeg småkapret tråden, men regner med at trådstarteren også er interessert i det.

Ser at de selger X10 mini til samme pris, hvilken er best?

Vet at X10 bare har 1.6 mens Spica har 2.1, men regner med at SE sikkert lanserer 2.1 om en stund. Det som er viktig for meg er batteritiden, talekvaliteten, og ikke minst hvor klare skjermene er.

Endret av unwill
Lenke til kommentar

Djuice skriver på sine hjemmesider at de tar 600,- for låsekoden. Men jeg kjøpte meg en uansett, det var på tide at K810i fikk pensjonere seg.

kan du oppgi kilde, skal sjekke det ut.

edit: Forresten, om det er noen som kjøper mobilen fra Lefdal, så følger det som sagt med en gps/navigasjon. Og den er jeg villig til å kjøe inntil 200kr. Så prisen deres blir faktisk 701kr :p

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar

Djuice skriver på sine hjemmesider at de tar 600,- for låsekoden. Men jeg kjøpte meg en uansett, det var på tide at K810i fikk pensjonere seg.

Ring 09000 i morgen så får du koden gratis. Jeg kjøpte en telefon med Djuice på Lefdal for under 2 uker siden. Operatørlåskoden fikk jeg gratis på epost når jeg ringte 09000.

Lenke til kommentar

Ring 09000 i morgen så får du koden gratis. Jeg kjøpte en telefon med Djuice på Lefdal for under 2 uker siden. Operatørlåskoden fikk jeg gratis på epost når jeg ringte 09000.

Hva sa du til dem? Ble du ikke spurt om hvorfor du trengte den, mtp. at du nettopp har tegnet djuice-abonnement?

Lenke til kommentar

Jeg bare sa jeg gjerne ville ha operatørlåskoden. Ikke noe mer. Telenor får sikkert hundrevis av slike forespørsler hver eneste dag. Ikke noe poeng å forklare mer enn det for en kundesentermedarbeider. Han er nok ikke interessert i hvorfor du vil ha koden.

Lenke til kommentar

Så får man gratis operatørlåskode fra djuice eller ikke? Må man bli sikkert før jeg kjøper.

Og om det er noen som kjøper mobilen fra Lefdal, så følger det som sagt med en gps/navigasjon. Og den er jeg villig til å kjøe inntil 200kr. Så prisen deres blir faktisk 701kr :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Så får man gratis operatørlåskode fra djuice eller ikke? Må man bli sikkert før jeg kjøper.

Og om det er noen som kjøper mobilen fra Lefdal, så følger det som sagt med en gps/navigasjon. Og den er jeg villig til å kjøe inntil 200kr. Så prisen deres blir faktisk 701kr :p:thumbup:

Jeg fikk det for ca 2 uker siden, så tror nok ikke de har endret reglene på den korte tiden.

Et annet tips: Ring Lefdal før du drar dit(tel: 81558800). Jeg ringte for å sjekke lagerstatus hos min lokale Lefdal-butikk, og de hadde ingen av telefonene jeg ville ha: W995, Spica, X10 mini, X10 mini pro. Null og niks på lager.

Damen på kundesenteret sa man kunne bruke annonsegarantien, så ville man få til prisen som annonsert, men ikke gøy å vente i ukevis på en ny telefon man har lyst på i dag :(

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en just en Spica fra Lefdal, og ringte Djuice for å få operatørlåskoden. Null problem, sa karen hos kundeservice og satte igang. Så viste det seg at telefonen var ulåst og jeg kunne bare begynne å bruke den med en gang. Som jo var kjekt.

Lenke til kommentar

Djuice har samme standarder på dette som både Telenor og Netcom. Kjøper man en telefon med 12mnd avtale kan man hente ut operatørlåskoden gratis når man måtte ønske, har man derimot ikke 12mnd binding koster operatørlåskoden 600,- de første 12mnd.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp bestilt spica hos telenor. Dette er det rimeligste alternativet:

- Kjøp Spica med abonnement 'super', og velg et nytt nr (fordi du ønsker det gamle nummeret ditt til et billigere abonnement). Telenor har sommerkampanje og gir nytt nr gratis (andre krever 199/299 kroner for nytt nr).

- Når du får telefonen, får du låsekoden gratis fra telenor (åpne telefonen, notér imei nr bak batteriet, ring 09000, oppgi imei nr og be om operatørlåsekode til telefonen. Det er gratis).

- Du legger det nye telefonnummeret ditt i en skuff og lar det støve ned, så bruker du ditt gamle nummeret ditt.

- Husk når du får første faktura å registrer avtalegiro, ellers koster papirfaktura hver måned.

- Etter 12 måneder sier du opp avtalen.

Dersom du ønsker å ringe gratis, sponser Ludo deg med 185 kroner hver måned til ringing/sms med sitt terningkast 6 abonnement, eller 175 kroner med tele2 sheriff abonnement.

Totalkostnad blir da i underkant av 950,- (inkl. frakt, opplåsing, første faktura, nytt nr). Og gratis bruk om du er under 185 hver måned, eller du kan bruke ditt gamle abonnement om du foretrekker. Genialt!

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...