Gå til innhold

27" til gaming? samsung P2770H godt valg?

Anbefalte innlegg

Må ha ny gaming-skjerm (FPS-spill) til under 3000kr.

Begynte med å se på 24" tommere som f. eks SAMSUNG SYNCMASTER 2494LW 24" WIDE TFT BLACK (1559kr), regner med at det er mye for pengene? :w00t:

Jeg vet ikke om 120hz teknologien er kjekt for skytespill? Jeg har ati hd 5870 hovedkort så får vel ikke brukt 3d-briller likevel?

Nå lurer jeg på 27" tommere :cool: - egner disse seg til skytespill eller blir det for stort og tregt? :hmm:

Lurer for eksempel på om SAMSUNG TFT-skjerm 27" wide SyncMaster P2770H (2 ms)(kr 2729) noe å satse på? :hmm:

Andre 24-27" til gaming som kan anbefales?

Takker og bukker for alle innspill :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er noen ekspert på skjermer men vil tro den vil fungere godt. Har bare gode erfaringer med Samsung sine SyncMaster-skjermer, og etter hva jeg kan skjønne har den gode specs.

Etter litt googling fant jeg dette:

Bad:

- Not enough connections at the back

- Touch Senstive buttons have no feel about them

- Permanent sticker down one side to show you where the power button is looks ugly.

http://www.digitaltrends.com/tv-reviews/samsung-27in-lcd-1920x1080-700001-p2770h-dvi-i-rose-black-2ms-tv-review/

Jeg ville bestemt meg for en størrelse med en gang, føler det er lettere å sammenligne skjermer da, med tanke på pris ol. Selv har jeg to stk BenQ 2420G akkurat nå, disse er jeg svært fornøyd med. God responstid, klart og fint bilde og fungerer svært godt til gaming, både til pcen, 360'n og ps3'n. Billige er de også:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...