Gå til innhold

GATOS og ati.2

Anbefalte innlegg

Eg held på å prøve å få tvutgangen på mitt radeon 7000 til å virke. Funkar fint med vesa driveren, men sidan eg då tilogmed slit med å sjå vanlige .mpg filer er dette uaktuelt. Målet blir dermed å fikse ein driver som støttar xv og tvutgang samtidig. Har etter mykje søking på google har eg komme fram til at GATOS sin developmentbranch av ATI.2 skal ha støtte for xv og tvut. Eg har sjekka ut koda frå cvs og er klar over at det blir litt teit å be om hjelp med develdriverar, i og med at dei er mynta på folk som ikkje skal trenge hjelp. Men eg er nesten sikker på at ein del folk vil være intreserte i å få til tvut med xv, og syntes at alle som har erfaring med dette kjem med forslag og tips. Dokumentasjon vedrørande tvut og xv (utenom binære driverar frå henholsdvis nvidia, matrox og ati (som ikkje eingong har driver forr 7xxx)) er litt manglande synes eg. Blir svært lykkeleg om folk ville dele sin kunnskap om temaet.

Problemet mitt er: Forstår det slik at ein må kompilere xfree for å kompilere ati.2, og dette har eg gjort. Men må ein legge det inn? Eg fann 4.3.0, som ligg på maskina frå før og fikk kilda ut frå cvs, må eg instalere det og?eller kan ati.2 bruke det frå katalogen der det er kompilert? når eg skal kompilere ati.2 får eg feilbeskjeden:

radeon_probe.c:105: initializer element is not constant

radeon_probe.c:105: (near initialization for `RADEONPciChipsets[12]')

radeon_probe.c: In function `RADEONProbe':

radeon_probe.c:229: `PCI_CHIP_RADEON_QY' undeclared (first use in this function)

radeon_probe.c:229: (Each undeclared identifier is reported only once

radeon_probe.c:229: for each function it appears in.)

radeon_probe.c:230: `PCI_CHIP_RADEON_QZ' undeclared (first use in this function)

make: *** [radeon_probe.o] Error 1

det står ein del ting til, men det er det samme stort sett som blir gjentatt.

Eg ser at ati.2 ikkje er blitt oppdatert på ei stund og sikkert ikkje laga for xfree 4.3.0, kan det ha noko med feila å gjære? Har eg gjort noko anna gala.

Når eg kobla tven i skjermkortet første gongen følte eg meg som liten gutt igjen. Skuffelsen av at det ikkje virka var så stor at min første tanke var: dualboot! Men etter å få samla tankane litt har eg funne ut at eg heller vil miste ei nyre enn å legge inn windows på maskina.

P.S. Har forstått det slik at grunnen til at det ikkje er så enkelt å få tvut med h.w.acc. er at ati har ei kontrakt med macrovision for å hinde piratkopiering via tvut. Føler meg ekstremt trakka på av Amerikansk jurisdiksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det står ein del ting til, men det er det samme stort sett som blir gjentatt.

Eg ser at ati.2 ikkje er blitt oppdatert på ei stund og sikkert ikkje laga for xfree 4.3.0, kan det ha noko med feila å gjære? Har eg gjort noko anna gala.

Rimelig sikkert at gatos sine 4.2.0 drivere ikke vil virke med Xfree86 4.3.0. Men der er 4.3.0-drivere for ati.2 også, sjekk ut her.

P.S. Har forstått det slik at grunnen til at det ikkje er så enkelt å få tvut med h.w.acc. er at ati har ei kontrakt med macrovision for å hinde piratkopiering via tvut. Føler meg ekstremt trakka på av Amerikansk jurisdiksjon.

Word! Om du får det til, så si ifra....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...