marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hai! I satt jeg å spilte sniper ghost rifle eller hva det heter, satt det på pause og gikk for å se TV, kom tilbake 2 timer senere, og skjermen min var grønn, kunne ikke gjøre annent enn å restarte PCn. Dette skjer hver gang nå når jeg skal spille et spill, fargene varierer tho. Har instalert nyeste driver og har aldri hatt dette problemet før.. Har et Gainward Geforce GTX 285 kort. Tempraturene i PCn er helt grei og GFX ligger på rundt 60 grader i load. Takker for svar Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Er nok en bug i spillet, det sliter ganske kraftig med ustabilitet og generelle bugs. Har selv prøvd spillet og det var ingen stor opplevelse, morsomt helt til jeg virra rundt på en oljeplattform i ren COD-stil. Det er en oppdatering til spillet med diverse bugfix og litt stabilitetsfix, om du har kjøpt spillet skal det ikke være noe problem å få tak i. Det er det ikke um du ikke har kjøpt det heller, men det vil jeg ikke si noe om. Endret 15. juli 2010 av JoMs Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Som sagt, det startet ikke med cod, det var Sniper ghost et ellerannet det started med, og det ble sånn hver gang jeg skulle til med noe "Tyngre" å drive for skjermkortet. Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Sniper Ghostwarrior vil jeg tippe det er. Men det jeg ville fram til er at det varierer veldig fra et snikskytterspill som er veldig bra til en cod-klone. Og poenget er rett og slett at dette vil jeg tro er selve spillets feil da det sliter sterkt med ustabilitet. Jeg har selv opplevd at det har kræsjet en del. Har du andre programmer/spill og nevne som har fått det til å kræsje? Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 men det er ikke spillet som har problemet........! Det skjedde når jeg skulle installere nye drivere også... Har ikke noe med selve spillet å gjøre egentlig..;P Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da burde du egentlig skrevet dette først, men hvilke drivere er det snakk om? Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Sorry ;P Prøvde bare å skrive fort siden jeg viste ikke når PCn ville gå til helvette ;P Installerte ny skjermkort driver. Tar under 1 minutt i et spill før det kommer en enten blå, grønn, gul, rosa, svart you name it skjerm, og jeg må restarte PCn.. Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Som jeg spurte etter, hvilke driver er det snakk om? Og har du en temperaturføler du kjører live hele tiden og kan følge med på? Sjekk også om skjermkortvifta faktisk kjører. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Uhm, NVIDIA GeForce GTX 285 257.21, Rekker ikke å sjekke tempraturen når jeg starter opp et spill for det krasjer nesten med engang.. Skjermkort vifta kjører som bare det btw Endret 15. juli 2010 av marsfjell Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Prøv å nedgrader til en eldre driver. Dvs, først fjerne den installerte driveren helt og så installere en eldre. Som jeg sa, sjekk også om vifta på skjermkortet ditt faktisk går. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Prøv å nedgrader til en eldre driver. Dvs, først fjerne den installerte driveren helt og så installere en eldre. Som jeg sa, sjekk også om vifta på skjermkortet ditt faktisk går. Har sjekket om skjerkortvifta går, og det gjør den. Men det som er, at normalt bruker jeg å kjøre med HDMI, men nå er jeg til en kamerat og kjører med VGA, vet ikke om det hjelper men verdt å poste føler jeg ;P Har ikke hatt noen problemer med dette tidligere. Endret 15. juli 2010 av marsfjell Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Nedgradering av driver hjalp ikke... Ser ut som at jeg kan spille wow i windowed mode uten problemer.. wo..ho.. Endret 15. juli 2010 av marsfjell Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hadde samme problemet selv. Mitt problem lå faktisk på prosessoren, så anbefaler deg å teste den. Kjør Prime95 og sjekk om den er stabil. Slutter programmet å funke, har du en ustabil CPU. I verste fall så får du en bluescreen. For min del så "trodde" jeg at jeg hadde en stabil cpu, da alt fungerte. Men nei, den var ikke stabil når en av kjernene krasjet og selve spillet krasjet og ga masse flimmer og piksler på skjermen, noe som jeg trodde var en selvfølge at var skjermkortet. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) ehh, når jeg kjørte prime95 lå CPu på 88 grader o0 er noe rart med CPU vifta mi det vet jeg, men den bruker somregel å ligge på ca 50C i spill.. Endret 16. juli 2010 av marsfjell Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ehh, når jeg kjørte prime95 lå CPu på 88 grader o0 er noe rart med CPU vifta mi det vet jeg, men den bruker somregel å ligge på ca 50C i spill.. Ja, og 88 grader er IKKE bra. Anbefaler deg å kjøpe en ny kjøler, så vil problemet ditt løse seg vil jeg tro. Behøver ikke nødvendigvis være en så bra kjøler om du ikke ønsker å overclocke. Kan komme med tilbakemelding om noen gode kjølerer, om du ønsker å kjøpe det. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 ehh, når jeg kjørte prime95 lå CPu på 88 grader o0 er noe rart med CPU vifta mi det vet jeg, men den bruker somregel å ligge på ca 50C i spill.. Ja, og 88 grader er IKKE bra. Anbefaler deg å kjøpe en ny kjøler, så vil problemet ditt løse seg vil jeg tro. Behøver ikke nødvendigvis være en så bra kjøler om du ikke ønsker å overclocke. Kan komme med tilbakemelding om noen gode kjølerer, om du ønsker å kjøpe det. Bare kom med forslag om du vil :o Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Noen som vet hvordan jeg kan sette CPU Vifta på 100% Med ASUS P6T Deluxe V2 LGA 1366 Intel X58 kortet? Speedfan fungerer ikke.. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 åh jeg kom på noe, dette begynte å skje etter strømmen i veggen kortsluttet så PCn slo seg av... vet ikke om det hjelper men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå