strym Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei! Lurte på om dere kunne hjelpe meg å kjøpe mitt første kvalitets headset Budsjett: Mellom 800 kr til 1600 (kan strekke meg rett under 2000 tallet, men da må det være verdt det! ) Størelse: På jakt etter Klokker som dekker hele øret eller som ligger på øret. Type: Semilukket, mulig litt støyreduksjon Bruksområde: Visst vi skal dele opp i prosent ender vi vel på noe som dette: 50% musikk, 25% film og 25% spill. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Fin bass og ren lyd høres fint ut! Evt kilde: Blir vel for det meste koblet til pc og ipod. Tillegsinfo: Musikken det går i for det meste er Rock og alt/rock. Bare et spill det går i om dagen og det er Call of duty Eneste headsettet av litt kvalitet jeg har brukt var flere år siden i mine cs/quake dager. det var et sennheiser pc 151 eller 161, husker ikke eksakt. De gikk ivertfall i oppløsning til slutt. Var veldig fornøyd da! Men det er vel et rent gaming sett, og mic er ikke så viktig nå. Takker for alle inlegg som hjelper meg på veien! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Til 1600 kr er vel Beyerdynamic DT770 Pro et av de vanligst hodetelefonene å velge. Lydbildet kan vel beskrives som "spennende" og har en god bass. Hvis du ikke har eller skal ha forsterker til hodetelefonene burde du i så fall velge 32Ohm- eller 80Ohm-versjonen. Om du vil ta en titt på noe med litt mer nøytralt lydbilde er AKG K 272 HD også et alternativ. Sennheiser HD 595 er kanskje også et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå