ZitHless Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei, jeg kjøpte meg en HTC desire i dag og allerede første dagen klarte jeg å miste den i gulvet og ødelegge skjermen, masse riper men fungerer fortsatt.. Så jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt ny skjerm hen og hvordan det er å bytte den? eller må jeg bare kjøpe ny telefon? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
darket Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 koster ca 1500-2000 for skjerm disse tar ihvertfall imot: www.notes.no Ellers kan jo deltaservice.no eller mcare.no ta imot kanskje? Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har lagt ved bilde av skaden, er det mulig at det bare er det øverste "glasset" som er ødelagt og isåfall så må jeg ikke bytte hele skjermen? For skjermen fungerer jo perfekt, er bare sprekkene i glasset jeg vil ha fikset.. http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-desire-reservedeler-67649c1.html Fant reservedeler her, hvordan av di 2 skal jeg gå for? Lenke til kommentar
darket Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 touch screen vil jeg tro. Men vil du gjøre dette selv? vil tro du mister garantien på telefonen. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke garanti uansett da jeg kjøpte den brukt av en bekjent, og at jeg har mistet den i gulvet tror jeg ikke garantien dekker uansett Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke garanti uansett da jeg kjøpte den brukt av en bekjent, og at jeg har mistet den i gulvet tror jeg ikke garantien dekker uansett Garantien forsvinner ikke fordi om produktet selges videre. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke garanti uansett da jeg kjøpte den brukt av en bekjent, og at jeg har mistet den i gulvet tror jeg ikke garantien dekker uansett Garantien forsvinner ikke fordi om produktet selges videre. Nei men jeg kjøpte den via en som kjøpte den av en annen person, og har ikke kvittering så gidder ikke å stresse med garanti, da jeg UANSETT ikke får dekt dette av garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå