Gå til innhold

Ustabilt nett, får ikke kobla til etc. (GET)

Anbefalte innlegg

Hei.

Fra rundt 26 Juni (ca) så har GET vært sikkelig ustabile.

Hender ofte at jeg ikke får kobla til nettsider pga tjeneren brukte for lang tid på og svare etc.

Samme med spill når jeg skal connecte servere. Står "server not responding", men om jeg trykker på "connect" ofte så finner den plutselig serveren igjen. Samme skjer med MMO (Anarchy Online), når jeg skal bytte sone, så bytter den sannsynligvis server ingame, da crasher jeg ganske ofte.

Utrolig irriterende!

Er vel egentlig ikke ute etter noen løsning fra dere, men lurte på om andre som hadde GET i kristiansand-område har merka slike problemer nå i det siste?

Får vel klage til GET igjen..hatt så mange problemer med de det siste året.. synd det bare er de som leverer så høy linje her :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har store problmer med get i oslo....

nettet og tv (anolog og digital) har failet rundt samme tid for hele gaten vær dag rundt samme tid over en uke. snakket med flere jeg kjenner rundt her i området alle har samme problem.

Jeg har vert i kontakt med andre leverandører i oslo for VDSL kan få samme hastighet til omtrent samme pris. enste jeg verger meg for er telenettet.

Endret av -Night-
Lenke til kommentar

Har hatt akkurat samme problemet den siste tiden har i Asker også.

Hadde og dokumenterte problemer i mai/juni og da sa Get at de hadde oppgradert samtlige routere osv i nettet slik at det skulle bli bedre.

Det ble det også i en stund før det er som nå hvor linjen rett og slett bare ramler ned.

Lenke til kommentar

Har hatt akkurat samme problemet den siste tiden har i Asker også.

Hadde og dokumenterte problemer i mai/juni og da sa Get at de hadde oppgradert samtlige routere osv i nettet slik at det skulle bli bedre.

Det ble det også i en stund før det er som nå hvor linjen rett og slett bare ramler ned.

Huff. Har vel hatt problemet i snart én måned.

Trodde først det kunne være routeren som det var noe galt med. Men det skjer mest på kveldstid, på natten skjer det ca. heletiden at den ikke finner en server. må liksom "spamme" refresh, så kan det hende at den dukker opp.

Tyder på at det er GET sin feil. Sendte dem en email, men får sikkert ikke noe svar.

Edit : Det som er rart, alt fungerer fint så lenge jeg er tilkobla en server. Men så fort jeg kobler til ny, så får den ikke kontakt.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...