Gjest AnynomusH1 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei. Etter som jeg har skrevet mange innlegg her, velger jeg å være anonym. Problemstillingen her er jenter. Jeg er en gutt på 18 år, som aldri har kysset med en jente. Jeg vet ærligtalt ikke hvordan man går frem for å få betre kontakt med dem. Jeg er helt blotta for forslag! Hjeeeelp ;/ Jenter liker gutter som er litt tullete/spøkete? Dem liker ikke ''seriøse'' gutter som ikke er noe tullete. Lr? Tror du ser probbet mitt.. Kan du hjelpe meg? Med vennlig hilsen, meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Om jenta liker en tullete/spøkete eller seriøs og alvorlig gutt.. kommer helt ann på jenta. Det er ikke noe fasit på hva de liker. På lik linje som det ikke er noe fasit på hvordan jenter gutter liker. Noen liker tynne jenter med 500g silikon som fester hver helg, mens andre liker seriøse jenter som har andre verdier. Og når det kommer til hvordan man kan nå 'igjennom' til en jente, så vær deg selv. Tør å vis din ekte side. Ikke prøv å spill en figur du ikke er. Ikke prøv å lek tøffere enn du er, smartere enn du er, morsomere enn du er, eller lignende (det finnes en balansegang selvfølgelig. Men det regner jeg med at du forstår). Bare vær deg selv, og jenter vil like deg automatisk av den grunn. Kanskje ikke alle, men noen. Og disse noen, er mest sansynlig noen som er ganske lik deg selv. Anyhow, når det kommer til hvordan du skal gå frem for å få bedre kontakt med jenter. Tips nr 1: Jenter er ikke romvesner. De er helt vanlige folk, akuratt som deg og meg. Med vanlige interesser. Det er ikke slik at man må ha et spesielt emne, eller alltid være så sinnsykt interessant til en hver tid. Prat som om det var med en kompis. Om dine interesser, dine verdier, hva du gjør. De er akuratt som deg og meg, og bare prøv å vær deg selv - og prat om det som faller deg inn. Det er også viktig at du er intressert i å høre på hva hun har å si. Å lytte er minst like viktig som å snakke, og som å selv være interessant. Det viser at du bryr deg. Det er kanskje ikke alltid det er noe som 'faller deg inn', og at dette kanskje er noe av problemet. Det er iallefall problemet for en del gutter, at de ikke vet hva de skal si - og blir nervøse. Men da er det bedre å holde munn i et minutt eller to, og heller la hun ta litt initiativ. Så følger du opp på det, også leder det ene til det andre - og vips, så har dere en samtale gående. -- Jeg vet ikke om det var et slikt svar du var på jakt etter når du lagde tråden. Men det var det intrykket jeg fikk. For å summere opp det hele veldig kort: Vær deg selv. Prat om ting du vanligvis ville pratet med gutter om (bare ikke.. sitt å snakke om biler og pupper i 3 timer), og vær intressert i det hun har å si. Så skal du se at jenter sletters ikke er så vanskelig å prate med. De er ganske gode til det faktisk. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jenter er like ulike som gutter, med ulike preferanser og meninger. Og jeg ser det nødvendigvis ikke som et motsetningsforhold mellom tøysete/morsom og seriøs. Selv elsker jeg når kjæresten min tøyser og er morsom, men samtidig så er jeg veldig glad at han også har sin seriøse side. For min del er det viktig å ha en god dose av begge deler - seriøs på de plan der det kreves, f.eks at man er moden nok til å ta avgjørelser og ikke er redd for å satse på forholdet, samtidig som det er mye rom for spøk, latter og det å ha det gøy. Det går aldri en dag uten at vi ler og tøyser, men for min del kommer det veldig an på hvordan det gjøres, og at det ikke blir for mye av det - den ene eller den andre veien. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke tenk så mye å ikke vær redd for å bli flau, eneste som står i veien for de fleste så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei! Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden. Jeg redigerte tittelen på denne tråden da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her. Tråden har i tillegg blitt flyttet fra Seksualitet til Samliv og relasjoner. Dette innlegget skal som vanlig ikke kommenteres. Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Å komme i kontakt med jenter er lett; gå bort til og si hei Jenter liker gutter som er litt lekne, men du har ikke lyst til å bli en klovn hvis du skjønner hva jeg mener. Når du først kommer i kontakt med en jente, blir kroppskontakt viktig, dvs du lett berøring, klemmer osv. Når du har fått i gang litt kroppskontakt er det ofte veldig kort vei til ett kyss Bare husk at ytterst få jenter initierer det første kysset, så der må du ta kontroll selv. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 ut i fra hva du skriver så virker det som om du trenger mer selvtillitt. som det er skrevet over så er ikke jenter noe hokus pokus. de er akkuratt like nysjerrige som oss gutter og kansje like usikkre. er ikke noe jenter liker bedre en sjarmerende og selvsikkre gutter. go for it og du vil få de fleste jenter du vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå