Mechablast Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har det også på denne måten. Lenke til kommentar
DT90 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det er en påstand som er i dag er umulig å bevise da vi vet så lite hvordan andre dyr har det. Å siden det er en påstand, for jeg vær en av de som står ved den sin side! Vis vi ikke har noen forkjemper for det som ikke er bevist enå, Hva ville vitsten vert me å bevise det. Vet du hva?, son folk som deg, skulle vi virkeligt hatt flerne av! Uansett vilke spørsmål jeg kommer med svarer du me fornuft og rolighet. Takk for en god diskusjon (jeg kunnne ha forsatt, men jeg har forståt att jeg kommer til å tape:P) Lenke til kommentar
Gjest Sup Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg begynte å gråte når mamma fikk en gave til jul som hun ble veldig glad for, var ikke av meg engang Bare det å se noen bli så lykkelig er nok. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg begynte å gråte når mamma fikk en gave til jul som hun ble veldig glad for, var ikke av meg engang Bare det å se noen bli så lykkelig er nok. Jeg begynner ikke å gråte noe særlig lett, men med et unntak: hvordan det er med foreldrene mine. Så som når muttern hadde sett "Mamma Mia" og tårene begynte å trille på slutten. Ikke for det at hun hadde noen dårlige erfaringer, men for hvordan man har det ovenfor egne barn. Det synes jeg var litt tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå