Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutter som gråter

Gjest gjest82

Anbefalte innlegg

Gjest gjest82

Jeg ser på meg selv som en helt vandelig kar i midten av 20 årene.

Eneste problemet jeg har er at jeg gråter så forferdelig lett. Eller, jeg gråter ikke på den måten at jeg gråter, men tårene renner veldig fort hos meg, på samme måte som når man gråter.

Tårene kan komme av de minste ting som å foreksempel se "Tore på sporet", filmer med happy endings, når jeg snakker om veldig personlige ting og "åpner meg", når jeg krangler med andre..

Men jeg pleier aldri å gråte forrand andre, så hver gang jeg ser en film som omhandler..tilgivelse, gjenforening, død og lignende.. så må jeg alltid snu hodet mitt bort, fordi da bare presser tårene på noe så inmarri.

Er det noe galt med meg, eller er det andre som kjenner seg litt igjenn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fungerer på akkurat samme måte. Det du tenker på er at du blir rørt veldig lett. Tror noen mennesker bare er sånn. Noen har mer følelser enn andre. Det plager ikke meg at jeg er sånn, da, og jeg tror ikke det er noen grunn til å være flau, etc. Jeg er i hvertfall ikke det :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du er langt i fra alene, det er mange som har det son, men gutter flest ikke vise det.

Jeg er helt lik deg, men jeg har gitt opp å prøve å skjule det. Og vanlig vis reager ikke folk på det. Hvorfor skal du gjemme noe av det som gjør deg til et menneske? En av de tingene som gjør Mennesker unike fra alt annet.

Lenke til kommentar

Tråene mine kommer ikke så lett (though, jeg kan/kunne grine på kommando), men kjenner at jeg får klump i halsen når jeg ser noen filmer/serier som er rørende, lettest dagen der på faktisk :hmm: Det kom faktisk en tåre når jeg så Ladder 49 for første gang.

Tror dere som har denne "evnen" burde bruke det for alt det er verd! Grin dere ned i buksene på jentene!! :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som en helt vandelig kar i midten av 20 årene.

Eneste problemet jeg har er at jeg gråter så forferdelig lett. Eller, jeg gråter ikke på den måten at jeg gråter, men tårene renner veldig fort hos meg, på samme måte som når man gråter.

Tårene kan komme av de minste ting som å foreksempel se "Tore på sporet", filmer med happy endings, når jeg snakker om veldig personlige ting og "åpner meg", når jeg krangler med andre..

Men jeg pleier aldri å gråte forrand andre, så hver gang jeg ser en film som omhandler..tilgivelse, gjenforening, død og lignende.. så må jeg alltid snu hodet mitt bort, fordi da bare presser tårene på noe så inmarri.

Er det noe galt med meg, eller er det andre som kjenner seg litt igjenn?

Bare vær glad det ikke er omvendt sånn som for meg! Jeg greier ikke å gråte lenger sluttet å gråte når jeg var fjorten så jeg har mistet evnen til det....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror dere som har denne "evnen" burde bruke det for alt det er verd! Grin dere ned i buksene på jentene!! :tease:

lol, lykke til med det. Menn som sipper er turnoff.

Lenke til kommentar

Det skal du ikke ta som en selvfølge, er nok av jenter som ser på det som positivt at gutter ikke er redde for å vise at de er lei seg. Nå tenker jeg selvfølgelig ikke på lei seg som i gråting etter en trist film og lignende.

Lenke til kommentar

Hva jenter synes om dette, om det er turnoff eller turnon, blir vel helt individuelt. Jeg tror ikke det er unormalt å bli rørt til tårene ekstra lett.

Jeg klarer nesten aldri å gråte, uansett hva som skjer. Og jeg skulle ønske at jeg kunne gråte litt oftere. Så det er jo noe dere dette gjelder kan tenke på ;)

Lenke til kommentar

Du er langt i fra alene, det er mange som har det son, men gutter flest ikke vise det.

Jeg er helt lik deg, men jeg har gitt opp å prøve å skjule det. Og vanlig vis reager ikke folk på det. Hvorfor skal du gjemme noe av det som gjør deg til et menneske? En av de tingene som gjør Mennesker unike fra alt annet.

Slik jeg ser på det er ikke dyr så veldig mye annerledes enn mennesker, vi er bare mer sosiale og vil derfor ha mer sosialisering. Men at dyr også har følelser er det liten tvil om,

er en video som viser hvordan sjimpanser takler døden til noen som står de nær. Også med elefanter mener jeg å ha lest at man har greid å dokumentere at de sørger ved et tap av noen som står de nær.
Lenke til kommentar

Faren til en kompis av meg, var en skikkelig "mannsfigur". Kraftig kropp, god selvtillit, snakket høyt og tydelig og snakket mye om damer til oss. Han var nesten litt militær i holdningen.

Men så fort han så nyhetene fra f.eks et kriseområde, eller en tragisk film rann tårene hans uten stopp.

Så å gråte vil ikke jeg kalle for pysete eller noe som gutter ikke skal gjøre.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...