Razorlight Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Heisann. Skal på hytteferie, hvor jeg skal være i ca 2uker. Dette er ved kysten og jeg kommer til å spise fisk ca. hver dag. Har planer om å fjerne litt mage mens jeg er der, men vet ikke helt hvordan jeg bør legge opp treninga? Endret 14. juli 2010 av oyzteinr Lenke til kommentar
darket Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 bare å spise deg mett på fisk og grønnsaker hold deg unna søtsakene for enhver pris så tar du deg en joggetur + går noen lange turer hver dag. da må du vel få tatt av deg noen kilo vil jeg tro Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nå vet jeg ikke hvor mye du veier eller hvor mange kilo du har lyst til å fjerne. Men det grunnleggende i å gå ned i vekt er å ligge i kaloriunderskudd. Enkelt og greit. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller hvor godt trent du er (muskelmasse). Men et du bør ligge 400-500 kcal i underskudd hver dag. Er ikke så vanskelig som det høres ut som. Og kosthold er halvparten av det å slanke seg. Ikke spise godteri eller drikk brus. Spise gjerne små 4-5 måltider om dagen i stede for 3 store. Kjør to langkjøringer og to intevaller. I tillegg av kondisjon trening kan du kjøre mage og bryst (planke er en fin øvelse for å stramme magen, men du må huske å presse deg selv). Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 For det første, du kan ikke punktforbrenne fett ved ulike øvelser. Magefettet er noe av det seigeste fettet som forsvinner sist, og du har også en stort lymfesystem der. Trener du magemusklene intenst vil magen din se større ut når musklene vokser under fettet. Kostholdsomlegging/optimalisering og variert styrketrening og kardiovaskulær trening er det som fungerer i lengden, så får det ta den tiden det tar å få vekk magen. Riktig Omega-3 balanse har mye å si for vektnedgang, og jeg anbefaler at du tar Test4Life (fås kjøpt på helsekost, analyseres på St. Olavs Hospital) eller Bioindex ( http://bioindex.no/produkt.php?id=6 ) sånn at du vet hvor du står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå