ARNANDO Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Er det noen her som har noen erfaring med DVD-rippe programmet EasyDivX?? Jeg har nemlig prøvd å rippe to DVD'er med det programmet, og alt ser ut til å gå i skjønneste orden, men når jeg skal se på filmen, så er det ikke noe lyd? Er bare kryss over den "hoyttaleren" som det pleier å være bilde av nede i høyre hjørne oxo. Skjønner ikke dette... Grafikken og alt annet er som det skal. Er det noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Bruker du stero eller 5.1 lydformat?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Som Idiss sier, bruker du AC3 (5.1) vil du ikke få noen lyd. Tror du kan laste ned en codec fra http://www.divx-digest.com Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg bruker stereo lydformat ja. Men når jeg prøver å rippe f. eks american pie, så stopper decryptinga etter 1 minutt, akkurat som når du brenner en vanlig copyrighted cd. Hva er galt da? Skal ikke rippe programmet knekke koden da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå