Yuna_ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har nettopp formatert harddisken til foreldrene mine, og nå mangler de programvare til digitalkameraet sitt... Jeg trenger noe som gjør at det er mulig å importere filer fra kameraet, for så å legge det inn på PCen. Det er også bra om det er mulig å se thumbnails av bildene som er overført. Var inne på agfa.com men der var det så mange ulike programmer at det var umulig å finne ut hva som var bra. Har dere noe å anbefale? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei Yuna_! Agfasidene er ikke de beste sidene å finne fram på, slik jeg husker det fra tidligere søk. Skal du ha hjelp, må du fortelle oss hvilke kamera det gjelder, og hvilke operativsystem du bruker. Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Det er snakk om et Agfa photo 780 C... Benytter meg av Windows XP Pro. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Snåle greier, de AGFA-sidene... Ta en telefon til importøren, tlf 6706 8800, for å høre om de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ok, takker... Da får jeg ringe og høre i morgen. Lenke til kommentar
svingen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 her er det liste over diverse software http://www.steves-digicams.com/digsoftware...cameractrl.html hadde før eit gammelt agfa 1280 det funka heilt fint automatisk i XP og i linux brukte eg gphoto (eller noe slikt) start->kontroll panel->Scanners and Cameras så finner du agfa 780 siker på det ikkje funker? vile vært fall prøvde det på mit 1280 brukte eg photowise eller.no det funka veldig bra men Xp og linux og funka veldig bra give it a shoot Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Ok, da skal jeg teste å bruke det automatisk i XP, visste ikke at det var mulig jeg... Satser på at det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå