Gå til innhold

Jeg hadde iphone 3G og var fornøyd, hadde nokia 5800 å var ikke fornøyd. En ny iPhone 3GS eller hva skal jeg ha?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde iphone 3G i ca 6 mnd, men den ble stjålet. Likte mobilen utrolig godt. Hadde ingen problemer, den var en mobil, mp3 spiller og nettleser. Den var enkel i bruk.

Jeg kjøpte meg en nokia 5800 etter iPhonen, den var et helvete. Å endte opp med å få igjen pengene for mobilen. Den hadde feil, feil og bare feil.

Jeg bruker mobilen til sms, masse sms! Høre på musikk, være på internett å litt spill. Noe annet viktig er at det er 3,5 jack direkte ut av mobilen.

Spill og apliasjoner på iPhone likte jeg, det var meget varierende og man kunne ha egentlig alt mulig der.

Jeg har nesten tenkt ut å kjøpe meg en ny iPhone (venter ikke på dne nye som kommmer men en 3GS)

Nå i dag så jeg noen HTC mobiler på internett, men er dette noe som kan være noe for meg. Evnt andre mobiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Nokia i 2008 og var ikke fornøyd pga div feil og uoversiktighet. Hadde iPhone 3G og var veldig fornøyd, men mislikte sterkt Apple sin politikk. I tillegg den siste oppdateringen av OS har gjort mobilen min ubrukelig :(. Begynner å lure på om Apple har gjort det meg vilje... Uansett - det blir aldri mer Apple på meg igjen!

Har sett på Samsung Wave og Galaxy S og jeg elsker begge, liker dem faktisk mye bedre enn iPhonen. Wave bruker Bada og antall apps er nokså begrenset, men jeg ser at det kommer 3-4 nye per uke. Galaxy er en Android og der er utvalget større. Har kikket på et par HTCer også og synes at de var mindre brukervennlige enn Samsung. Men alt er smak og behag, vet du.

Lenke til kommentar

Hvis man oppdaterte de eldre iPhone til nye OS4 så ble de trege har jeg hørt om.

Men hva det blir aner jeg ikke.

Noen som har noe å si om HTC mobilene?

HTC Legend, har selv bestilt den. Utrolig bra telefon, med en stødig og lekker design som man ikke går lei av.

bestilt selv fra Tele2, mye billigere med abonomang, uten koster den ca 3200kr.

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/HTC/bid/7014/action/1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...