MullaKrekar Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har tenkt litt på denne: http://www.datajungelen.no/boeker/DotNet/VB.NET.html (nr. 10 på listen) og synes den virker grei - et pluss at den tar for seg installering og at den er på norsk. Noen som har "testet" denne? Har vært litt borti Visual Basic før. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ville nesten rådet deg til å ta deg en tur i en bokhandel eller to eller tre først. Når det gjelder innkjøp av denne typen bøker, er det ingenting som slår det å kunne bla litt i bøkene før du kjøper. Mye enklere å danne seg et godt inntrykk av bøker. Samtidig har du mulighet til å sammenlikne. BIW Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Vises denne nå, tro? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har boka visual basic.net i teori og praksis, og den er veldig bra syns jeg. den står på den lista. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Du mener den Bernt "et-eller-annet" har skrevet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 er du nybegynner(i hva som helst) så begynn med dummies bok! Det var slikeg lærte meg VB og nå helle på lære meg C# Kjøp dummies bok! Du blir ikke skuffet! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kan anbefale den forrige boka til han Bernt typen iallefall. Edit: Nå skal det nevnes at "ASP.NET på 21 dager" også var en rimelig bra bok, for min del hadde det stått mellom en av disse: - Visual Basic.NET i teori og praksis - Teach Yourself Visual Basic.NET på 21 dager Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 er du nybegynner(i hva som helst) så begynn med dummies bok!Det var slikeg lærte meg VB og nå helle på lære meg C# Kjøp dummies bok! Du blir ikke skuffet! Det kommer helt an på... Lånte Programmering for dummies, og den var veldig bra. Lånte senere C++ for dummied, men den suger Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du har lyst å ha det litt gøy mens du lærer en masse, vil jeg anbefale bøkene til John Smiley. Han har bøker i VB, Java, C++ og C#. Vanvittig bra bøker som er skrevet som romaner (!) men det funker! Her er link til VB.Net boka hans: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...6662362-7263848 Han har også websted der du til og med kan få hjelp til programmeringen dersom du står fast i et eller annet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du har lyst å ha det litt gøy mens du lærer en masse, vil jeg anbefale bøkene til John Smiley. Han har bøker i VB, Java, C++ og C#. Vanvittig bra bøker som er skrevet som romaner (!) men det funker! Her er link til VB.Net boka hans: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...6662362-7263848 Han har også websted der du til og med kan få hjelp til programmeringen dersom du står fast i et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå