Gjest medlem-105082 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hei. Det blåste noe fælt i dag, og desverre klarte kompisen min å slippe døren og at den dermed ble tatt av vinden. Har alltid fått beskjed om å være forsiktig med dette, men aldri avklart helt om hva som kan skje? Finner ingen bulk, eller se at noe er bøyd noen vei. Men er det, det eneste som kan skje? Eller burde jeg sjekke hengslene? Noe man bør være obs på når slikt skjer? Hva bør jeg se etter? Takker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei, den stoppet der hvor døren stopper når man tar den helt opp til vanlig. Altså så lang som hengslene normalt tillater det, og den sitter selvfølgelig slik den skal, uten noe bulk eller noe som kan ta i døran når man lukker opp (etter som jeg kan se). Alt OK da? Tenkte mest hvis det kunne skje noen skader som ikke var så lett synlige, så blant annet et rør/plasttube i bildøren hvor hengslene er, som da trekkes ut jo lengre døren går opp. Er ikke min bil, så ble litt bekymret. Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så lenge den ser, og høres (når du åpner/lukker) helt fin ut er det nok ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det som kan skje, er at den åpnes så kraftig at stopperen skades. Dette gjør at døren slår opp mer enn den skal, og dørbladet slår inn i bakkanten av forskjermen (ev fordøren, dersom det gjelder bakdøren). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ser ut som stopperen har gjort jobben sin i dette tilfellet da. Ser ingen skade på dørbladet, eller andre skader på skjermen. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Fort gjort uansett, enten du bor i Bel Air eller andre steder :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå