toazty Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 trenger noen konsert billetter men konserten er utsolgt, men ser det ligger billetter ute for salg på finn, er det mulig å få sjekket om billettene er ekte når jeg får dem? er det mulig å stikke innom spektrum's billettkontor å vise dem frem for å sjekke om dem er ekte?? hat å kaste bort et par høvdinger på falske billetter... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Greia nå er at man nå kan rapportere noen billetter som mistet eller stjålet, og da vil man få nye billetter med nytt nummer. Hvis man da også har den gamle billetten vil jo denne bli oppfattet som ekte, noe den har vært, men i realiteten vil den ikke bli godkjent. Og så vidt jeg vet, så får du ikke sjekket om billetten er ekte før du er i døra. Var mye snakk om dette rundt Roskilde. Det kjipeste er jo at man kan kjøpe billetter som er ekte, og i ettertid kan eieren bestemme seg for å melde de stjålet. Hurra! Billettservice mm. burde hatt et skikkelig system for videresalg av billetter. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 ok.. ser jo det er et par ticket services som videresleger billetter for folk som ikke har bruk for dem allikevell, men disse tar dem så pass rått betalt for at jeg sjønner ikke hvordan det er lov, billettservice burde gjort det samme men ikke på en kynisk måte slik det blir gjort av andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå