Gjest Kommende mor? :) Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 I morgen må jeg kjøpe en gravi test gitt ... Tror kanskje det er noe levende inni magen min De siste dagene har jeg vært småkvalm når jeg har stått opp på morgen, jeg har fått skikkelig humørsvingninger (glad, trist, sinna, glad osv. stakar mannen min ). Søtsuget har blitt helt VILT og jeg klarer ikke slutte å spise M. De nøttene med tjukt sjokoladetrekk utenpå Og istad stod jeg ved godteriet og ble plutselig dødskvalm, men det gikk over etter 2 minutter og ble bilsyk på bussen for første gang idag. Merkelige saker detta. Tror kanskje det er en liten en på vei =) 1 Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 [quote name=Kommende mor? ' date='14. juli 2010 - 22:45' timestamp='1279140333' post='15937545] I morgen må jeg kjøpe en gravi test gitt ... Tror kanskje det er noe levende inni magen min De siste dagene har jeg vært småkvalm når jeg har stått opp på morgen, jeg har fått skikkelig humørsvingninger (glad, trist, sinna, glad osv. stakar mannen min ). Søtsuget har blitt helt VILT og jeg klarer ikke slutte å spise M. De nøttene med tjukt sjokoladetrekk utenpå Og istad stod jeg ved godteriet og ble plutselig dødskvalm, men det gikk over etter 2 minutter og ble bilsyk på bussen for første gang idag. Merkelige saker detta. Tror kanskje det er en liten en på vei =) Gi oss informasjon om testen var positiv eller negativ da! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Skal jeg gjøre Testen tas i morgen tidlig =) Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Var det bare luft i magen:) Endret 16. august 2010 av FEAR2 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ha! Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå