Gå til innhold

ASUS hovedkort har ikke DC-input! Hjelp?

Anbefalte innlegg

HJELP!

Jeg bestilte et ASUS AT3IONT-I hovedkort (ikke deluxe), og trodde det skulle følge med en strømforsyning som til laptopen min, etter å ha lest på avforum og tittet på asus sin hjemmeside.

Det fulgte IKKE med strømforsyning. Selv om det både online og i medfølgende bruksanvisning sto avbildet at det skulle være en kontakt til strømforsyning stikkende ut av dekselet bakpå, en DC pwr, så er ikke dette å finne på hovedkortet!!!!.

(Rød pil hvor strømforsyningsboksen skulle vært, jeg kan da ikke lodde på dette selv???)

img2214y.th.jpg

img2217c.th.jpg

Nå sitter jeg her med en Aopen S 120 mini-ITX kasse med et hovedkort oppi, som jeg ikke får brukt. :cry:

Spm:

- er det slik at det kun er deluxe som kommer med strømforsyning?

- har jeg fått en dårlig batch med feilvare? (ser ikke ut som det på fotografiet på hjemmesida)

- er det noen mulighet for å kjøpe pico-PSU til dette hovedkortet, f.eks fra mini-box.com for å få det til å funke?

- er det et annet hovedkort jeg kan bytte til, som vil gi meg medfølgende strømforsyning som vil passe inn i den bittelille-mini-itx boksen fra Aopen?

...eller må jeg bare sende hele dritten tilbake, klistre på beskyttelsesfolie igjen, skru ut hovedkortet, pakke alt sammen, mase på amentio og krysse fingrene for at jeg får igjen pengene?

:( :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du merke ut på et bilde hvor du mener den DC-inputen skulle vært? Så kjapt på bildene av kortet på linken øverst i posten og kunne ikke identifisere noe som lignet på en DC-input.

Så vidt jeg vet må du ha en egen strømforsyning til alle pc'er og hovedkort til stasjonære pc'er. HER har du en del strømforsyninger å velge i.

Så litt nøyere på det nå, og så vidt jeg ser er det bare Deluxe-kortet som selges med 19V DC-input.

Endret av JoMs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...