G2Petter Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva mener dere er den beste sommersangen? Personlig synes jeg at Postgirobyggets "Idyll" ligger ganske høyt oppe... Det trenger ikke å være en norsk sang Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 når jeg tenker meg om, så er ikke "en solskinnsdag" dårlig, den heller Lenke til kommentar
SoW Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva mener dere er den beste sommersangen? Personlig synes jeg at Postgirobyggets "Idyll" ligger ganske høyt oppe... Det trenger ikke å være en norsk sang Mange, veldig mange slike musikk-tråder nå.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Bjørn Rosenstrøm- Het(remix) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dimmu Borgir - Devils Path Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 når jeg tenker meg om, så er ikke "en solskinnsdag" dårlig, den heller Den er jeg med på! Mange gode minner som kommer flommende tilbake når jeg hører den sangen... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Gyllene Tider - Sommartider... hehe.. gammel og god.. vel vel ikke att jeg hører på den da men.. er jo en sommersang Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 DeLillos - Smak av Honning Nydelig sang! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Man har jo også denne tråden. Forskjellen er vel bare at trådstarter her ikke hadde orddelingsfeil i overskriften. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg sier bare Here it is the groove slightly transformed Just a bit of a break from the norm Just a little somethin' to break the monotony Of all that hardcore dance that has gotten to be A little bit out of control it's cool to dance But what about the groove that soothes that moves romance Give me a soft subtle mix And if ain't broke then don't try to fix it And think of the summers of the past Adjust the base and let the alpine blast Pop in my CD and let me run a rhyme And put your car on cruise and lay back cause this is summertime finn navn på den .. så vet du navnet på den perfekte sommer sangen .. (eller send en PM .. så sier jeg det) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 "Pocketsize Sun" - Tiamat Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Sommermusikk... Lit - My own worst enemy Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 "Telletråder" går en hurtig død i møte... Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg