Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vi dominerer livet hans. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg lurer på hvorfor QBab må spørre internett om lov til å slå. Fra ordboken: potetgulltøff (adj.) : [om person] som liker å tøffe seg, men bare sammen med andre på internett. Geir 2 Lenke til kommentar
lolathlon Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 sånn btw qbab bytter passord på internett annenvær time fordi han mener nettet går for tregt slik att jeg blir koblet fra. er det noen som bør bli slått er det faen meg han. 3 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 sånn btw qbab bytter passord på internett annenvær time fordi han mener nettet går for tregt slik att jeg blir koblet fra. er det noen som bør bli slått er det faen meg han. Du tok snusen min. -.- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Unngå å ha en diskusjon/krangel over internett? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du får meg alltid i humør, Man of war. Ville bare si det. hvorfor det? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du får meg alltid i humør, Man of war. Ville bare si det. hvorfor det? Måten du skriver innleggene er alltid så morsomme Men on-topic så er det et par muligheter til å løse dette. Istedenfor å sitte på nettet og nevne hver eneste ting dere har gjort galt mot hverandre, voks opp. Alle folk er litt uvennlige til tider, og gjør gale ting. Deal with it. Enten sier begge "Begge har feil i denne krangelen. Sorry bro.", og blir venner, eller så går dere hver deres vei. Alle venner gjør et par småting mot hverandre som de ikke burde gjort, men det betyr ikke at man ikke kan være venner. Forresten, takk til TWFA. Nå har jeg lært et nytt flott ord Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 haha dette minner meg om napoleon dynamite "your just jealous because I have been chatting with this girl all day" gå ut heller i det ekte liv ^^ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen innlegg er borte vekk. Geir 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 han er det! Geir-digger Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Geir ødela tråden. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Geir ødela tråden. geir fiksa tråden Lenke til kommentar
KHaug Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva jeg virkelig lurer på er forholde mellom cricket og Qbab.. Da er vi 2 3 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 La meg se, du advarte han om at du kom til å slå. Dvs, du kom med en trussel. Trussel er ulovlig. Likevel gjorde han det. Slå ha, men ikke veldig hardt. Si til han at neste gang slår du hardere. Og er han en virkelig god venn, gjør han ikke slikt lenger. Var selv ute for en slik situasjon for en tid tilbake med en kamerat. Kødda litt mye og så sa han at hvis jeg gjorde slik en gang til ville han slå. Så jeg måtte jo bare teste ut det, så jeg gjorde det. Og BANG der fikk jeg en knytteneve i magen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Skremmende at det ikke er noen som har ropt troll enda. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) TROLLTROLLTROLLTROLLTROLLTROLLTROLLTROLLTROLL Endret 19. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg tror han legger an på deg sånn som han holder på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå