QBab Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Var midt i en het samtale på MSN, så kommer kameratene mine å spør om jeg vil være med å spille et eller annet idiotisk fjortiss spill. "Nei, jeg prater dirty på MSN" svarte jeg. Da sa han det var noe jeg alltid gjorde og at han kom til å ta strømmen (så nettet forsvinner). Jeg svarte at om han gjorde det kommer jeg til å slå han. Han svarte ikke og tok strømmen, så lo han. Kan jeg slå han nå? Endret 14. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 I teorien, ja. Men er han virkelig en kamerat når han gjør sånn? 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Ja, kanskje du har et poeng. Han er litt dust i grunn. Edit: Jeg sa til han at jeg kommer til å slå han en gang mellom i dag og de to neste ukene. Litt psykisk terror, hehe. Han vet jeg slår hardt. Endret 14. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er moren din fortjent din respekt og kjærlighet da hun tross alt sa til deg at julenissen var ekte? Selvfølgelig er han fremdeles en venn. En litt dust venn kanskje, men fremdeles en venn. Og ja, du har absolutt lov til å slå han. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Gleder meg til å kline til skikkelig hardt. Ja, han er nok en venn. Jeg var vel bare litt sint i sted. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Joda, du har absolutt lov til å slå ham. Ta fram Taekwondoskillsa dine! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Joda, du har absolutt lov til å slå ham. Ta fram Taekwondoskillsa dine! Hvordan i helvette vet du om tae kwon do skillsa mine? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Fy faen, Vegard er det deg? Jeg kommer inn i stua og slår deg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hahahahehehaha! Nope, jeg er ikke Vegard, men du veit hvem jeg er. Du har vel faktisk kyssa meg (eller omvendt) også, om jeg ikke husker feil... (Jeg har aaaaltfor lite å gjøre på om kveldene, nå blei dette plutselig veldig enkel underholdning ) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Ah, right right. Du er han jeg møtte på fincken i går? Nei, la oss ikke gå OT. Denne tråden handler om et etisk spørsmål Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det vil være feil av deg å ikke slå ham, for da vet han at du kommer med tomme trusler, og vil dermed utnytte dette i senere situasjoner. Elementært. Det er juks å sjekke profilen min og lese innlegga mine! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Det vil være feil av deg å ikke slå ham, for da vet han at du kommer med tomme trusler, og vil dermed utnytte dette i senere situasjoner. Elementært. Det er juks å sjekke profilen min og lese innlegga mine! Jeg har ikke gjort det enda, men nå må jeg nesten. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har det faktisk skikkelig gøy nå, jeg:D Kommer frem litt av hvert på PM også nå! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 vi snakker om slag i skuldra el magen her, ikke om trynet? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) vi snakker om slag i skuldra el magen her, ikke om trynet? Ja, han har en ganske feit skulder. Så jeg tenker å plassere en suser der så fettet skvulper. Endret 14. juli 2010 av QBab Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du kan si til han at hvis han gjør noe sånt igjen så kommer det en svart Mercedes uten skilter med sota vinduer og kjører han ned. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 vi snakker om slag i skuldra el magen her, ikke om trynet? Ja, han har en ganske feit skulder. Så jeg tenker å plassere en suser der så fettet skvulper. det er veldig tillatt. knock yourself out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå